کد خبر 120839
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
میزان سهمیه طرح ترافیک سال 99 چقدر است؟

پرشین خودور: مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای سال 99 حدود 53 هزار سهمیه طرح ترافیک خواهیم داشت، گفت: سقف سهمیه خبرنگاران حداکثر 2100 طرح ترافیک است.

به گزارش پرشین خودرو، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره چرایی پلاک محور بودن طرح ترافیک، اظهار داشت:‌این مسئله سبب می‌شود شهروندان بتوانند پس از ثبت‌نام خود برای ورود به طرح ترافیک تنها با یک حساب کاربری بیش از 10 خودرو را جهت ورود به طرح لحاظ کنند و پس از تردد مبلغ طرح ترافیک از حساب و موجودی آنها کسر می‌شود.

وی گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه به دلیل آنکه طرح ترافیک آنها سهمیه‌ای است حتما باید همان خودرو که از طریق رسانه آنها معرفی شده در محدوده طرح تردد کنند. در غیر این صورت امکان بروز تخلف وجود دارد.

 

طرح ترافیک


مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خبرنگاران لغو انتقال خودرو داشته باشند برای ورود به طرح باید حتما از طریق رسانه آنها پلاک خودروی جدید اعلام شود که شهرداری حداکثر تا 24 ساعت مشخصات خودرو را در سامانه تهران من تغییر می‌دهد.

سعیدیان‌فر تاکید کرد: به غیر از اهالی رسانه و کسانی که طرح ترافیک سهمیه‌ای دارند شهروندان می‌توانند خودروهای مختلف را برای ورود به محدوده طرح استفاده کنند.

وی گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران برای سال 99 حداکثر 2100 مورد است و تعداد کل کسانی که از اقشار مختلف سهمیه ترافیک دریافت می‌کنند 53 هزار مورد خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 120839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha