جدال 4 خودروی ون از سرزمین های مختلف! + ویدئو

پرشین خودرو: چهار خودروی ون از سه قاره مختلف، امروز در برابر یکدیگر قرار گرفته اند تا برتری خود را در مسابقه درگ اثبات کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبیعتا خودروهای ون برای اهداف تجاری ساخته شده اند و شاید آخرین اولویت یک نفر برای خرید آنان سرعت بالا و شرکت در مسابقات درگ باشد. اما امروز درگی متفاوت را شاهد خواهیم بود که در آن خبری از خودروهای اسپرت و سوپراسپرت نخواهد بود، بلکه شاهد حضور چهار خودروی ون از 3 قاره مختلف خواهیم بود که هرکدام به نمایندگی از کشور و قاره خود در این رقابت شرکت کرده اند.

اولین نمایندگان اروپایی در این مسابقه درگ، دو خودروی مرسدس بنز ویتو و همچنین خودروی فولکس واگن ترانسپورتر خواهند بود که هردوی آنان از کشور آلمان در این رقابت حضور پیدا کرده اند و رقیبای آنان از قاره آمریکا و آسیا، به ترتیب دو خودروی فورد ترانزیت و همچنین تویوتا Proace خواهد بود که در بین تمامی شرکت کنندگان، دارای قوی ترین پیشرانه محرک خواهد بود.

به طور دقیق تر، خودروی تویوتا Proace یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری دیزلی با خروجی قدرت 180 اسب بخاری در سینه خود دارد، درحالی که خودروی فورد ترانزیت با موتور 2 لیتری چهار سیلندر دیزلی 170 اسب بخاری، مرسدس بنز ویتو با موتور 2.2 لیتری دیزلی 136 اسب بخاری و همچنین خودروی فولکس واگن ترانسپورتر با موتور 2 لیتری دیزلی 150 اسب بخاری برای شرکت در این مسابقه حاضر شده است.

حال باید ببینیم که خروجی قدرت خودروهای مذکور در کنار مولفه های فنی دیگر آنان، چه عملکردی در میدان رقابت و تعیین خودروی برنده خواهد داشت که جزییات آن را می توانید در فیلم زیر شاهد باشید.



خبرنگار: سجاد حیدری

کد خبر 121274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha