کد خبر 125587
۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
میتسوبیشی برای فروش دست و پا می زند

خودرویی که در آمریکا از همه سریع تر به فروش می رسد، شورلوت تریل بلیزر است. فقط 19 روز طول می کشد تا این خودرو، نمایندگی را ترک کند؛ در حالی که کُندترین وسیله نقلیه از لحاظ قابلیت فروش به 10 برابر این زمان نیاز دارد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس تحلیل داده ها در وبسایت iSeeCars در فروش 9 میلیون خودروی نو و دست دوم فروخته شده از ماه نوابر 2019 تاکنون میتسوبیشی مدل آوت لندر کُندترین خودروی از لحاظ قابلیت فروش در بازار آمریکا است.

به بیان دیگر، نمایندگی ها به طور متوسط به 197.7 روز وقت نیاز دارند تا برای میتسوبیشی آوت لندر در بازار مشتری پیدا کنند. و متأسفانه مقام دوم از لحاظ کُندی فروش هم دوباره از همین برند ژاپنی در بازار آمریکا است و متعلق به اکلیپس کراس میتسوبیشی است. پیدا کردن مشتری برای این مدل میتسوبیشی 187.7 روز طول می کشد. متوسط صنعت خودرو در بازار آمریکا هم 96.9 روز است.

 

میتسوبیشی آوت لندر


البته تعجبی هم ندارد. میتسوبیشی در بازار آمریکا دست و پا می زند و فروش آن در فصل دوم سال 2020، با کاهش 76 درصدی نسبت به مدت مشابه مواجه بوده است. شاید به همین دلیل است که این کمپانی ژاپنی روزآمدی قابل توجهی را برای این دو محصول در نظر گرفته و به زودی رونمایی خواهد کرد.

خودروسازان ژاپنی از جمله میتسوبیشی و نیسان از فعالیت در اروپا هم کاسته اند و تمرکز خود را روی بازار آسیای جنوب شرقی قرار داده اند. حالا باید دید این راهبرد جدید برای این خودروسازان ژاپنی موثر واقع خواهد شد یا خیر. مخصوصاً با توجه به تأثیر سنگین کرونا.

منبع: سایپا

کد خبر 125587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha