جنسیس در اندیشه فتح اروپا با مدیر فروش سابق آئودی

برند لوکس جنسیس، دومینیک بوئش را به عنوان مدیر منطقه اروپای این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جنسیس به عنوان برند لوکس هیوندای، چند وقتی می شود که برنامه خود را برای کسب سهم بازار اروپا آغاز کرده است.

جنسیس در یک گام مهم برای کسب سهم از بازار اروپا، مدیر فروش سابق آئودی را به عنوان مدیر منطقه ای این برند در اروپا منصوب کرده است.

دومینیک بوئش از ابتدای ماه اکتبر فعالیت خود را آغاز می کند و مستقیما به «جیهون چانگ» گزارش خواهد داد.

 

جنسیس



دومینیک بوئش سابقه ای 20 ساله در آئودی دارد و در آنجا پست های نظیر مدیر فروش در فرانسه، مدیر فروش در کره، ژاپن و چین را بر عهده داشته است.

وی گفت: "من از پیوستن به جنسیس و آوردن یک رقیب بلند پرواز کره ای به منطقه احساس افتخار و هیجان می کنم. این برند از طریق طراحی پویا و ارائه عملکرد عالی به مشتری یک برند برتر خواهد بود.اروپا بازار اتومبیل های برتر است و من اطمینان دارم که مدل های جنسیس که قصد داریم در اینجا عرضه کنیم برای بسیاری تعجب آور خواهد بود.
جنسیس هنوز ه طور رسمی اعلام نکرده است که چه زمانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

ویلیام لی مدیرعامل جنسیس گفت: انتصاب های جدید جنسیس نشان می دهد که این برند به شدت به اروپا و بازار لوکس خودرو در این منطقه توجه دارد.

جنسیس در سال 2015 توسط گروه موتور هیوندای راه اندازی شد اولین مدل سفارشی جنسیس G70 در سال 2017 به فروش رسید و پس از آن G80 و G90 نیز عرضه شد.

این برند همچنین اولین SUV خود را با نام GV80 رونمایی کرده است و سال گذشته خودروی مفهومی برقی شهری Mint را به نمایش درآورد.

کد خبر 126621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha