BYD در آینده ای نزدیک از یک برند لوکس رونمایی می کند

شرکت خودروسازی BYD به تازگی خبر معرفی برند لوکس و بالارده (High End) جدید خود را تایید کرده است. ژائو چانگ‌جیانگ به عنوان مدیر پروژه معرفی این برند انتخاب شده است.

به گزارش پرشین خودرو، برند الکتریکی "نیو انرژی" (NEV) جدید BYD احتمالا تا سال 2023 با پلتفرم و شبکه فروش کاملا جدید و متفاوت آغاز به کار خواهد کرد.

شرکت BYD در روزهای گذشته اقدام به فروش سهام بیشتر کرده تا بتواند برای گسترش شبکه فروش ، توزیع و خدمات برند بالارده و لوکس خود تامین مالی انجام دهد. بنابر آخرین امتیاز اختراع (Patent) ثبت شده توسط شرکت BYD، خودرو جدید این شرکت با نام دلفین برمبنای پلتفرم EV2.0 تولید و در سال 2023 معرفی می شود.

شرکت BYD در سال 2015 نشان تجاری “Dynasty” را به نام خود ثبت کرد. حق تولید انحصاری این نشان از سال 2018 تا 2028 اعتبار دارد. افزون بر این، شرکت بی وای دی در ماه دسامبر سال 2020، شرکت تابعه خود با نام فودی (Fudi Industrial) را با سرمایه گذاری 500 میلیون یوان معرفی کرد.

وجود این شرکت که در تولید باتری، پیشرانه الکتریکی، قالب های صنعتی و ... فعالیت می کند، کار BYD را برای معرفی برند بالارده جدید راحت تر خواهد کرد.

 

بی وای دی



افزون بر این، بی وای دی در ماه ژانویه 2021 حق اختراع دیگری را مبنی بر تولید باتری های Solid State منتشر کرد که نشان از اهداف بلند مرتبه این شرکت برای معرفی محصولات قدرتمند با شعاع مسافتی بالا دارد. در ماه دسامبر 2020، میزان فروش خودروهای الکتریکی NEV شرکت بی وای دی نسبت به همین بازه در سال گذشته میلادی، با افزایش 120.18 درصدی به 28,841 دستگاه رسید.

این چهارمین ماه افزایش فروش پیاپی محصولات برقی بی وای دی به شمار می رود. بی وای دی هان که در دو نوع برقی و بنزینی در ماه جولای سال گذشته به بازار عرضه شد، برای اولین بار فروشی بیش از 10,000 دستگاه را در ماه های نوامبر و دسامبر تجربه کرد.

بدین ترتیب، فروش تجمعی این خودرو در مدل برقی به 28,773 دستگاه و در مدل بنزینی DM-i به 11,783 دستگاه رسید. فروش کلی محصولات بی وای دی در سال 2020 نیز به 426,972 دستگاه رسیده که 7.46 درصد نسبت به سال قبل خود کاهش یافته است.

از جمله دلایل کاهش فروش این شرکت در سال گذشته که بسیاری از خودروسازان دیگر را نیز با مشکل مواجه کرده بود، باید به همه گیری ویروس کرونا اشاره کرد. با این حال، فروش خودروهای بی وای دی در ماه ژانویه با افزایش 68 درصدی نسبت به همین ماه در سال قبل به 42,401 دستگاه رسیده است.

کد خبر 130148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha