کد خبر 131192
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
 رونمایی تویوتا از شاسی‌بلند الکتریکی به‌زودی

تویوتا اعلام کرده که نام خودروی الکتریکی خود را در ۱۹ آوریل اعلام می‌کند. تویوتا شاسی‌بلند الکتریکی آینده خود را ۱۹ آوریل در نمایشگاه شانگهای به نمایش می‌گذارد و قصد دارد طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه الکتریکی را تولید کند.

به گزارش پرشین خودرو، این مدل که هنوز نامش مشخص نشده است از نظر ابعاد شبیه RAV۴ خواهد بود. تویوتا می‌گوید این SUV به طور خاص برای بازار اروپا طراحی شده است و در کارخانه اختصاصی در ژاپن ساخته خواهد شد.

تویوتا اکنون تایید کرده است که نام خودروی الکتریکی خود را ۱۹ آوریل اعلام می‌کند و تصویر دیگری از جلوی دستگاه را در یک گاراژ تاریک منتشر می‌کند. نشان آبی تویوتا، نمادی از یک مدل الکتریکی، با اشاره به یک نمای جلوی جدید و جسورانه به جای جلو پنجره مشبک تجاری تویوتا قابل مشاهده است.

 

تویوتا



آندره کارلوچی، رئیس توسعه محصول تویوتا در اروپا گفت که این خودروی جدید از نظر طراحی بسیار اروپایی خواهد بود.

او توضیح داد که یک SUV به اندازه RAV۴ برای اولین BEV تویوتا انتخاب شده است، زیرا این خودرو یک مدل جهانی خواهد بود و بهترین تعادل را برای تامین نیاز‌های همه مناطق ارائه می‌دهد. در اروپا، تویوتا در نظر دارد تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۶۰ مدل جدید خودروی الکتریکی را به بازار عرضه کند. تا آن تاریخ، انتظار می‌رود بیش از ۷۰ درصد فروش آن از مدل‌های هیبریدی باشد.


منبع: دنیای اقتصاد

کد خبر 131192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha