برگزاری اولین همایش سراسری نمایندگان شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو)

اولین همایش سراسری نمایندگان شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) با حضور نمایندگان مجاز این شرکت و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت در محل هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، نمایندگان شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو) در اولین همایش سراسری نمایندگان آمیکو با حفظ پروتکل های بهداشتی و رعایت فواصل اجتماعی، مشکلات و‌ مسائل خود را در حوزه های فروش خودرو، فروش قطعات و خدمات پس از فروش مطرح کردند.

مهندس شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل، با تشکر از نمایندگان شرکت در این همایش گفت: موضوعاتی که در این نشست مطرح شدند مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت و امیدواریم در سال جاری شاهد برگزاری گردهمایی های بیشتری باشیم.

 

حمید ترکی


همچنین حمید ترکی مدیر فروش شرکت ارس خودرودیزل(آمیکو)، نسبت به تشریح جایگاه آمیکو در بازار خودروهای تجاری پرداخت و سپس برنامه فروش سال ۱۴۰۰ ارائه شد و در ادامه طرح فروش جدیدی معرفی گردید و گزارشی از عملکرد نمایندگان در سال گذشته و سال جاری و همچنین برنامه های فروش سال ۱۴۰۰ به اطلاع حضار رسید.

 

گل محمدی


در ادامه مهندس گل محمدی مدیر خدمات پس از فروش شرکت ارس خودرودیزل، نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ ارائه کرد و در خصوص پروژه امداد سیار و گسترش ناوگان خدمات امدادی نیز توضیحاتی داد.

وی در خصوص افزایش اجرت تعمیرات و راه اندازی انبار جدید قطعات در تعمیرگاه مرکزی به منظور انتقال سریع تر قطعات یدکی به انبار نمایندگی ها و همچنین برگزاری دوره های آموزشی فنی جدید و ارتقاء رتبه نمایندگان توضیحات مفصلی بیان کرد.

 

همایش سراسری نمایندگان ارس خودرودیزل



در پایان این همایش اهدا جوایز و لوح تقدیر به نمایندگان برتر در سه حوزه فروش خودرو، خدمات پس از فروش و فروش قطعات به شرح ذیل انجام پذیرفت.

الف - نمایندگان برتر در فروش خودرو:
نمایندگی ۱۰۰۴ تهران آقای ندیمی
نمایندگی ۱۷۰۳ رشت آقای جلالی فرد
نمایندگی ۲۵۰۴ تهران آقای مسعودی
نمایندگی ۱۴۰۱ تبریز آقای پور اسکویی
نمایندگی ۱۰۶۰ تهران آقای عبدالرضا

ب- نمایندگان برتر در خدمات پس از فروش
نمایندگی ۱۷۰۳ ارومیه آقای رضایی
نمایندگی ۲۹۰۲ کرمان آقای کریمی
نمایندگی ۲۰۰۱ شهرکرد آقای علیپور
نمایندگی ۱۷۰۲ رشت آقای امینی
نمایندگی ۲۲۰۲ کرمانشاه آقای مکری

ج - نمایندگان برتر در فروش قطعات
نمایندگی ۱۰۱۵ کرج آقای صمدبین
نمایندگی ۱۱۰۵ اصفهان آقای مختاری
نمایندگی ۱۰۰۴ تهران آقای ندیمی
نمایندگی ۱۴۱۳ جلفا آقای خاقانی
نمایندگی ۱۱۰۳ اصفهان آقای آخوندی

کد خبر 132782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha