ممنوعیت نصب چادر و تردد مسافران در تفرجگاه‌های همدان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: از نصب چادر و تردد مسافران در تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود و به میراث فرهنگی اعلام کردیم که از فعالیت خانه‌مسافرها جلوگیری کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، مهرداد نادری‌فر اظهار کرد: شهرستان‌های ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌های استان، در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

نادری‌فر تصریح کرد: خوشبختانه افزایشی در آمار جانباختگان کرونایی نداریم اما به‌دلیل موج پنجمی که در کشور شایع شده، تعداد بیماران سرپایی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها و کادر درمانی استان، در آمادگی کامل هستند، ادامه داد: ویروس دلتا تا استان‌های همجوار نفوذ کرده، خوشبختانه هنوز وارد استان ما نشده است اما این مسئله وضعیت استان را شکننده کرده‌ است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، لازم است که هم استانی‌ها هم چنان نسبت به پروتکل‌های بهداشتی حساس باشند.

نادری‌فر در رابطه با محددیت‌های کرونایی استان، توضیح داد: محدودیت تردد خودرو از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد وجود دارد و ورود خودرو با پلاک شهرهای قرمز به استان همدان، ممنوع است.

وی ادامه داد: شهرداری همدان، موظف شده از نصب چادر و تردد مسافران در تفرجگاه‌ها جلوگیری کنند و به میراث فرهنگی اعلام کردیم که از فعالیت خانه‌مسافرها جلوگیری کند زیرا خانه مسافرها یکی از مراکز انتشار آلودگی هستند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان همدان خاطرنشان کرد: در ستاد مدیریت کرونا تصمیم گرفته شد تا فعالیت رستوران‌ها، تالارها، استخرها و سالن‌های ورزشی به‌صورت ویژه مورد بازرسی قرار بگیرند.

نادری‌فر ادامه داد: کنترل ورودی شهرستان همدان به‌دلیل اینکه کنارگذار ندارد، مشکل است و تعدادی از افراد، خود را به داخل شهر می‌رسانند که این افراد در هر ۲۴ ساعت، یک میلیون تومان، جریمه خواهند شد.

وی در پایان درباره وضعیت دورکاری کارمندان، گفت: در شهرستان‌های قرمز، یک سوم از کارمندان و ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های خدمات‌رسان، در محل کار حضور دارند و در سایر نقاط استان نیز یک سوم کارکنان دورکار هستند.

کد خبر 133002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha