برنامه وزیر پیشنهادی دفاع برای ورود به خودروسازی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون متبوعش، گفت: هواپیماسازی، تنوع‌بخشی به محصولات نظامی، ورود به حوزه معدن و کمک به صنعت خودروسازی از جمله برنامه‌های آقای آشتیانی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست ظهر امروز (دوشنبه 25 مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کمیسیون در سومین نشست امروز میزبان آقای محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود تا برنامه‌های وی برای حضور در این وزارتخانه مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در این نشست سوالات و دغدغه‌های خود درباره حوزه‌های دفاعی، امنیتی، موضوعات رفاهی نیروهای نظامی و... مطرح کردند که وزیر پیشنهادی دفاع پاسخ‌های مربوطه را ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: آقای آشتیانی به تشریح سوابق کاری، برنامه‌ها و رویکردهای خود برای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هواپیماسازی، تنوع‌بخشی به محصولات نظامی، ورود به حوزه معدن، کمک به صنعت خودروسازی و.. از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

کد خبر 133593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha