ایساکو کارت ویژه رانندگان تاکسی رونمایی شد

تفاهم‌نامه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور با مشارکت و حمایت مالی بانک قرض‌الحسنه رسالت امضا شد و از این پس رانندگان تاکسی سراسر کشور می توانند با استفاده از تسهیلات بدون بهره «ایساکو کارت» از خدمات کشوری شرکت ایساکو استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ایساکو کارت ویژه رانندگان تاکسی، شرایط را برای تاکسیران های کشور فراهم می‌کند تا از طریق این کارت به خدمات فروشگاه های مرکزی ایساکو در تهران و فروشگاه‌های معرفی شده در سایر شهرها و استان‌های کشور دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

شرایط صدور ایساکو کارت رانندگان تاکسی به واسطه امضای تفاهم‌نامه‌ای با مشارکت سیدرضا مفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت برای رانندگان تاکسی ایجاد شده است.

دارندگان ایساکو کارت امکان خرید قطعات و لوازم یدکی و دریافت خدمات تعمیرگاهی به صورت اقساطی و بدون کارمزد و بی‌نیاز به تعیین وقت قبلی را در نمایندگی های ایران خودرو خواهند داشت.

با استفاده از ایساکو کارت، رانندگان تاکسی می‌توانند مبلغ ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال در فروشگاه‌های مجاز ایساکو خرید اعتباری بدون کارمزد انجام دهند که تخفیف شش درصدی نسبت به قیمت فروش مشتری نهایی نیز در آن لحاظ می‌شود.

ایساکو کارت امکاناتی نظیر قابلیت تکرار اخذ تسهیلات (دو مرتبه در سال) فقط با یک مرتبه اعتبارسنجی، شروع بازپرداخت اقساط بعد از اولین تراکنش، واریز ماهانه اقساط توسط مشتری به بانک بدون کارمزد، انجام مراحل بانکی و اعتبارسنجی توسط مشتری به صورت غیرحضوری (اعتبارسنجی توسط مرآت بانک رسالت) و ... را برای رانندگان تاکسی فراهم می‌کند.

ایساکو کارت رانندگان تاکسی خدمتی جدید است که به لیست شرکت هایی همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضاییه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه‌های کشور، آبفای استان همدان و کشتیرانی والفجر به عنوان استفاده کنندگان از خدمات اعتباری ایساکو اضافه شده است تا گستره خدمات نوین ایساکو وسیع‌تر از قبل شود.

نحوه دریافت ایساکو کارت رانندگان به نحوی است که تلاش شده تا سهولت بالایی داشته باشد.

علاقمندان برای دریافت این کارت باید در سایت ایساکو درخواست اولیه را ثبت کنند، پس از مرحله اعتبارسنجی و ارسال لیست به ایساکو مراحل افتتاح حساب به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

در مرحله بعد مشتری باید درخواست خرید را در سامانه mbazar.org با مبلغ مورد نظر ثبت کند تا مراحل تخصیص اعتبار و صدور کارت توسط این شرکت انجام شود.

در نهایت مشتری می‌تواند با مراجعه به مراکز مجاز، خدمات مورد نیاز را دریافت و پس از این پرداخت اقساط را آغاز کند.

 

مهدی برازجانی


در مراسم رونمایی از ایساکو کارت، مهدی برازجانی سرپرست مدیریت توسعه بازار و صادرات ایساکو گفت: در این طرح 1800 فروشگاه و نمایندگی آماده ارائه خدمات به دارندگان هستند همچنین 11 دفتر منطقه ای ایساکو پاسخگوی نیازهای متقاضیان در استان های مختلف خواهد بود.

وی مهمترین مزیت این کارت را استفاده سراسری اعلام کرد و افزود: تمام مراکز به سیستم خوانش تراکنش های این کارت مجهز شده و ایساکو کارت در سراسر کشور قابل استفاده است.

 

محمد حسین حسین زاده


محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت نیز در این مراسم تصریح کرد: بسترسازی مناسب یکی از اهدافی است که در همکاری با ایساکو دنبال می کنیم.

وی گفت: در همین راستا سامانه ای را در دست اجرا داریم با نام سامانه اعتماد اجتماعی که دارندگان محصولات ایران خودرو می توانند در این سامانه از وام های کم بهره و بی نیاز به تضامین مرسوم سیستم بانکی تسهیلات موردنیاز خود را دریافت کنند.

 

سیدرضا مفیدی

در پایان مراسم رونمایی ایساکو کارت، سیدرضا مفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو خاطرنشان کرد: ایساکو کارت یکی از اهداف تکمیلی این شرکت در همکاری با ناوگان تاکسیرانی پس از طرح نوسازی ناوگان فرسوده است که قطع به یقین پتانسیل توسعه و بهبود بیشتری دارد.

همچنین در این مراسم کتاب "جایگاه تاکسی در قوانین حمل و نقل مسافر شهری" توسط سیدرضا مفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک رسالت رونمایی و معرفی شد.

 

برای تماشای گزارش تصویری مراسم رونمایی از ایساکوکارت کلیک کنید.

 

کد خبر 135197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هزار پودات راننده تاکسی کرج ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    چه عجب به فکر رانندگان بدبخت و گرفتار تاکسی هم افتادن واقعا یه صلوات به این که اسم رانندگان تاکسی هم اومد به زبان نیاز است