تغییرات ساختاری در سوپراسپرت ساز ایتالیایی

فراری، سازنده خودروهای لاکچری در ایتالیا اعلام کرده است که در ساختار مدیریت ارشد سازمان تغییر ایجاد می کند.

به گزارش پرشین خودرو، در اولین اقدام مهم بندیتو ویگنا Benedetto Vigna رئیس جدید در فراری، سه مدیر این خودروساز را ترک می گویند. یک از این سه مدیر که خودش تصمیم گرفته است فراری را ترک کند، مایکل لیترز Michael Leiters قائم مقام مدیر عامل در فناوری است.

این سازماندهی برنامه ریزی شده، از 10 ژانویه سال 2022 رونمایی شده و گفته می شود که با اهداف راهبردی فراری یعنی «خاص بودن، سرآمد ماندن و توسعه پایدار» همخوانی دارد.

ویگنا به عنوان یکی از کارکشتگان صنعت خودرو، سکان هدایت فراری را از ماه سپتامبر به دست گرفت تا وظیفه سنگین هدایت فراری برای دوران گذار از خودروهای بنزینی به برقی را به انجام برساند.

این خودروساز ایتالیایی در بیانیه خبری خود گفته است، ساختار مدیریت جدید خود را با «نوآوری، بهینه سازی فرایندها و افزایش تعامل داخلی و بیرونی با شرکا» وفق خواهد داد.

لیترز، که ملیت آلمانی دارد، از سال 2014 به فراری پیوسته است و به این خودروساز کمک کرده موفق ترین مدل های اخیر را به بازار ارائه کند از جمله مدل 2019 استرادیل SF90 و مدل 2021 خودروی 296 GTB که اولین خودروهای هیبریدی فراری است که در خود این کمپانی طراحی و تولید شده اند.

دو مدیر دیگری که فراری را ترک خواهند گفت، یکی وینسنزو رگاتزونی Vincenzo Regazzoni قائم مقام مدیر عامل در تولید و نیکولا بوآری Nicola Boari قائم مقام مدیر عامل در تنوع برند فراری هستند. بوآری بر هدایت برند فراری در مُد و لاکچری شدن این برند نظارت داشت. در ماه ژوئن امسال اولین کلکسیون مُد این برند به نمایش در آمد.

ماه آینده خبر انتصاب پست های کلیدی جدید در ساختار سازمانی فراری اعلام می شوند و افرادی که از داخل ارتقا یافته یا از بیرون به استخدام در آمده اند معرفی خواهد شد.

کد خبر 136013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha