جلب رضایت مشتریان ایران خودرو وظیفه ذاتی ماست / اقدامات شبکه ایساکو برای رفاه حال مشتریان در نوروز1401

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) گفت: وظیفه ذاتی مجموعه ایران خودرو و شبکه نمایندگی ها و امدادگران سراسر کشور جلب رضایت مشتریان ایران خودرو است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سید رضا مفیدی در مراسم آغاز طرح خدمات امداد نوروزی 1401 ایران خودرو که با حضور جانشین رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا و جمعی از مدیران گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات ابزاری برای جلب رضایت مشتریان است، افزود: امیدواریم همچون سالهای گذشته، در نوروز امسال نیز رضایت مشتریان از کیفیت خدمات و قطعات محقق شود.

 

سیدرضا مفیدی



وی با تاکید بر اینکه جزء رضایت مشتریان ایران خودرو وظیفه دیگری نداریم، رضایت مشتریان، همکاران و سهامداران ایران خودرو را به ترتیب اولویت های این مجموعه صنعتی دانست و تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت های فنی، تکنیکی و اخلاقی در ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو استفاده کرد.

در ادامه این مراسم معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو گفت: در نوروز امسال 320 نمایندگی آماده ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو هستند.

ماشاالله وردینی که در مراسم آغاز طرح خدمات نوروزی ایران خودرو سخن می گفت افزود: در طرح خدمات نوروزی 1401 پیش بینی می شود طی 17 روز 76 هزار و 500 مراجعه به شبکه خدمات ایران خودرو صورت گیرد که این میزان بیشترین میزان مراجعه در مقایسه با سال 97 خواهد بود.

 

ماشاالله وردینی



وی تاکید کرد: در طرح نوروز امسال علاوه بر نمایندگی های کشیک، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل 2160 گروه امدادی، از جمله امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود.

اقدامات شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان در نوروز1401

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در ادامه به برخی اقدامات در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱ به منظور رفاه حال مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی و اجرای ایاب و ذهاب رایگان خودروهای امدادی به محل استقرار و درخواست مشتریان و همچنین تخفیف 5 درصدی فروش قطعات به تمامی مشتریان ایران خودرویی، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو، پوشش100 درصدی خدمات امدادی در کل جاده های کشور و افزودن 90 نمایندگی به پایلوت جهت خودروهای لوکس از جمله اقدامات پیش بینی شده در طرح نوروزی امسال به مشتریان است.

وردینی همچنین به اجرای طرح بازدید قبل از سفر شرکت ایساکو پرداخت و گفت: این طرح که از 11 اسفند آغاز شده است با محوریت ارایه خدمات در سراسر کشور با تخفیف‌های متنوع در «اجرت بازدید» یا «اجرت ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻗﻄﻌﺎت و لوازم مصرفی»، افزایش رضایت مشتریان و امنیت خاطر آنان در آستانه تعطیلات نوروز را دنبال می کند.

تخفیف 50 درصدی اجرت تعمیراتی در نوروز امسال

وی بازدید رایگان، تخفیف 100 درصدی اجرت سرویس و 50 درصدی تخفیف اجرت در خدمات تعمیراتی را بخشی از اقدامات پیش بینی شده در طرح بازدید قبل از سفر عنوان کرد و گفت: ایساکو با توجه به کاهش همه‌گیری بیماری کرونا و احتمال افزایش سفر در تعطیلات پیش رو، پوشش حداکثری نمایندگی‌های کشیک و استفاده از تمام قوای گروه‌های امدادی را در نوروز امسال پیش بینی و در این زمینه نسبت به پوشش حداکثری نمایندگی ها کشیک و ناوگان امدادی در آزاد راه تهران – شمال اقدام کرده است.

معاون شبکه خدمات ایساکو در ادامه با تشریح آخرین وضعیت نمایندگی های این شرکت در کشور اشاره و با توجه به فعالیت 653 نمایندگی خدماتی ایران خودرو در کشور گفت: در حال حاضر در این تعداد نمایندگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو، 12 هزار و 59 نفر نیروی انسانی مشغول ارائه خدمات هستند همچنین تعداد پذیرش در نمایندگی ها طی سه سال گذشته از دو میلیون و 600 هزار در سال 98 به سه میلیون و 300 هزار پذیرش در سال جاری افزایش یافته است.

وردینی با تاکید بر اینکه بیشترین افزایش پذیرش از محل خودروهای غیرگارانتی بوده است، افزود: بر اساس بررسی ها در سال جاری پذیرش نمایندگی ها نسبت به سال گذشته از رشد 23 درصدی برخوردار بوده است.

وی در پایان کسب مقام اول طی ۱۲ سال متوالی در بین همه شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش را از موفقیت های ایساکو اعلام کرد و اظهار داشت: شاخص رضایت مشتریان در سه ماه امسال به عدد 790 رسیده که بالاترین میزان در تمام شرکت های خدمات پس از فروش بوده و پیش بینی شده این عدد تا پایان سال به 800 افزایش یابد.
 

کد خبر 137434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha