کد خبر 137687
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
 تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر ممنوع شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تهمیدات ترافیکی در شب‌های قدر خبر داد و اعلام کرد: تردد کامیون‌ها وسایل نقلیه سنگین در شب های قدر در پایتخت ممنوع است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمد حسین حمیدی اظهار کرد: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی از ساعت 23 تا 5 بامداد آزاد بوده در شب های قدر در معابر شهر تهران ممنوع است و پلیس ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف کامیون ها اقدام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از حاضرین در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره حاضر خواهند شد رانندگان باید با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند و از توقف و پارک خودرو در محل های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و بر هم زدن نظم است خودداری کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این خصوص همکاران در معابر مختلف در خصوص راهنمایی پارک خودرو های شرکت کنندگان در مراسم راهنمایی لازم را خواهند داشت ضمن اینکه معابر بزرگراهی نیز با توجه به افزایش تردد تا سحر تحت نظارت و توجه پلیس است.

به گفته وی، پلیس راهور تهران بزرگ در شب های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و با حضور 100 درصدی در اطراف محل های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امام زاده ها، تکایا و حسینیه ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد حاضرین در مراسم اقدام خواهد داشت ضمن اینکه ممکن است در برخی معابر که در اختیار مراسم قرار گیرد محدودیت های تردد مقطعی داشته باشیم.

کد خبر 137687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha