ایران خودرو در طراحی محصولات جدید حرکت تحولی را در دستور کار قرار داد / خودروسازان با جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، رضایت مشتریان را فراهم کنند

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، تولید محصولات به روز را مطالبه ملی دانست و گفت : انتطار سازمان ملی استاندارد از خودروسازان داخلی این است که جبران کنند و حق الناس و رضایت مردم را تحصیل کنند که یک امر اخلاقی ، شرعی و قانونی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو ، مهدی اسلام پناه در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید ایران خودرو اظهار داشت: بدون شک کیفیت مسئولیت بنگاه تولیدی است و بنگاه نیز باید مسئولیت اجتماعی، اخلاقی و قانونی خود را در این زمینه متقبل شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های آزمایشگاهی برای ارتقاء محصولات یک اصل است ، افزود : حساسیت نسبت به ارزیابی کیفیت مسلما منجر به رضایت مشتری می شود که مسئولست شرکتهای خودروسازی است .

 

مهدی اسلام پناه


رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان ینکه تاکیدات نظام‌ استانداردهای ملی به موضوع خودرو و سایر محصولات صنعتی و خدماتی، یک مطالبه ملی است تصریح کرد: امروز این تاکیدات حاکمیتی در ارتقای کیفیت محصولات ایرانی سبب شده تا شاهد بروز و ظهور محصولات جدیدی در کشور باشیم.

اسلام پناه در ادامه با تاکید بر اجرای تمامی استانداردها در محصولات جدید بیان کرد : در تولید محصولات مختلف و جدید به منظور مصرف داخلی و صادرات، باید کلاس و شأن ایران و ایرانی حفظ شود که یک الزام است.

وی همچنین با بیان اینکه گسترش محصولات جدید در کشور را باعث خشنودی دانست و افزود : امیدواریم در موضوع طراح، ایمنی، كیفیت و مهندسی محصول نیز شاهد توفیقات بیشتری در شرکتهای خودروسازی باشیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد همچنین با اشاره به پروژه جدید ایران خودرو خاطر نشان کرد : در این پروژه ایران خودرو تلاش کرده که حرکت تحولی طراحی، ساخت و صنعتی‌سازی در دستور کار باشد و امیدواریم این خودرو با پاس کردن الزامات کارخانه‌ای و استانداردهای 85 گانه بتواند زمینه جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته و تامین رضایت مشتریان را فراهم کند.

کد خبر 139398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha