پیکاپ G9 بهمن موتور رونمایی شد +تصاویر، امکانات و مشخصات فنی

بهمن موتور از فعال‌ترین خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان از پیکاپ G9 به عنوان فول‌ترین پیکاپ عرضه شده در ایران، رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال‌های اخیر همواره پیکاپ‌های سایز بزرگ یکی از خودروهایی بوده که با استقبال مواجه شده است.

کار تا جایی پیش‌رفت که بیشتر شرکت‌ها یک محصول در این سگمنت دارند اما بهمن موتور با پیکاپ G9 به تازگی وارد این سگمنت شده است.

 

تصاویر کاملی از پیکاپ G9 بهمن موتور را اینجا ببینید
 

بهمن موتور با این پیکاپ یقینا محصولات سایر خودروسازان را به چالش خواهد کشید و یکی از نخستین انتخاب‌ها برای علاقمندان این سگمنت خواهد بود چرا که هر چند طراحی این خودرو شباهت بسیاری به پیکاپ تراک‌های آمریکایی دارد اما در عین حال نمی‌توان آن را یک کپی محض از پیکاپ دوج رم 1500 دانست.

 

پیکاپ G9



پیکاپ جدید بهمن موتور در اصل همان پیکاپ زد ایکس ویشی ۱۹۴۹ و محصولی از کمپانی زد ایکس اتو چین است که وارد بازار ایران خواهد شد.

 

پیکاپ بهمن موتور



این پیکاپ با ظاهر عضلانی پیکاپ‌های آمریکایی به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ GDI مجهز است که قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس هشت سرعته زد اف آلمان به چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. در این پیکاپ از سیستم تعلیق دوجناقی در جلو و سیستم مولتی لینک در جلو استفاده شده است.

 

پیکاپ بهمن موتور



سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار تصادف از جلو، رادار خطی، چهار کیسه هوا، سیستم ورود بدون کلید، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، جلوآمپر دیجیتال ۱۲ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ روشنایی روز، انتخاب حالت رانندگی، سیستم روشنایی مشایعت تا درِ منزل، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صندلی چهارحالته برقی شاگرد، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم‌کن صندلی های جلو، آینه های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن در کنار ترمز ABS و سیستم کمکی ABD برخی از امکاناتی است که پیکاپ G9 بهمن موتور را به یکی از کامل‌ترین پیکاپ‌های بازار ایران تبدیل می‌کند.

طبق روال رونمایی‌های اخیر در صنعت خودروی ایران، قیمت و زمان عرضه پیکاپ G9 به صورت رسمی اعلام نشده است (زمزمه‌هایی از عرضه تا پایان سال جاری به گوش می‌رسد) اما با توجه به سیاست قیمت گذاری بهمن موتور در محصولات جدید می‌توانیم انتظار یک قیمت رقابتی برای این محصول داشته باشیم.

 

پیکاپ بهمن موتور

 

 

کد خبر 139882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha