اعلام قیمت جدید راین R3 + جزئیات فروش

شرکت خودروسازی راین با افزایش افسار گسیخته نرخ ارز در هفته‌های گذشته، قیمت جدید راین R3 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در هفته‌های گذشته نرخ ارز به عنوان شاخص اصلی تعیین قیمت در بازار با افزایش زیادی همراه بود و به 40 هزار تومان رسید.

از سوی دیگر قیمت خودرو در بازار آزاد نیز با افزایش‌های چند ده میلیون تومانی همراه شده بود.

افزایش نرخ ارز و قیمت خودرو در بازار آزاد موجب شد تا خودروسازان ایرانی نسبت به افزایش قیمت خودروهای تولیدی اقدام کنند.

در همین راستا خودروسازی راین قیمت راین R3 را اعلام کرد.

خودروسازی راین که تا پیش از این راین R3 را با قیمت 449 میلیون تومان عرضه می‌کرد قیمت این خودرو را 50 میلیون تومان افزایش داد.

بنابر اعلام خودروسازی راین، خودروی راین R3 از اول دی‌ماه با قیمت جدید 499 میلیون تومانی عرضه می‌شود.

این خودرو نسخه پیشرفته و ارتقا یافته مدل cx20 چانگان است که دارای موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۳ لیتری و گیربکس اتوماتیک چهار دنده تیپ ترونیک است.

در صفحه معرفی محصول R3 در سایت خودروسازان راین امکانات دیگری نیز برای این خودرو معرفی شده است از قبیل: سانروف، رینگ ۱۵ اینچ آلومینیومی، ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی توزیع نیروی ترمز بین چرخ‌ها (EBD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سامانه مدیریت فشار باد لاستیک (TPMS)، فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، دوربین عقب، نمایشگر ۹ اینچی با سیستم عامل اندروید، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ایرکاندیشن و رادار عقب.

نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات خودروسازان راین را شرکت پرستوی آبی ارگ برعهده دارد که برای خودروی راین R3 گارانتی سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که این خودرو از ابتدا با تخفیف 50 میلیون تومانی به خریداران عرضه می‌شد و امروز این تخفیف از راین R3 حذف شده است ضمن اینکه با قیمت فعلی نیز راین R3 همچنان یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه یکم دی‌ماه با مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت خودروسازان راین به نشانی www.rvmco.ir نسبت به خرید خودروی راین R3 اقدام کنند.

کد خبر 140242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha