پلتفرم بومی برق و الکترونیک ایران خودرو چیست؟

پلتفرم برق و الکترونیک بومی ایران خودرو در سال جاری تولید و در ابتدا روی خودرو دنا پلاس جدید با موتور EFP توربو نصب می شود.

به گزارش پرشین خودرو، حسن محمد قاسمی مدیرعامل جتکو، با اعلام این خبر اظهار داشت: پلتفرم بومی برق و الکترونیک ایران خودرو برای استفاده در محصولات آتی و فعلی ایران خودرو رونمایی و معرفی شده است.

به گفته وی، این پلتفرم بومی تماما در داخل ایران و توسط شرکت جتکو با همکاری مرکز تحقیقات و توسعه محصول ایران خودرو طراحی شده است. 

محمدقاسمی با بیان اینکه پلتفرم بومی برق و الکترونیک ایران خودرو قرار است روی دیگر محصولات اعم از تارا، کراس اوور K125 یا ری‌را و خودرو TF21 نصب شود و طی یک تا 1.5 سال آینده روی محصولات فعلی شرکت ایران خودرو نیز تعریف خواهد شد، تاکید کرد: این پلتفرم منطبق بر نیازهای تکنولوژیکی محصولات ایران خودرو و مشخصات تعریف شده در محصولات این شرکت تا ۱۰ سال آینده خواهد بود. 

وی تولید پلتفرم بومی برق و الکترونیک را موجب ارتقای کیفیت محصولات ایران‌ خودرو، یک‌نواختی کیفیت و کاهش واریانت‌های برق و الکترونیک و محدود شدن همه محصولات به یک معماری و ساختار الکترونیک یکپارچه، کاهش قیمت تمام شده، روان‌سازی تولید و از همه مهم‌تر صاحب نقشه شدن ایران‌خودرو دانست. 

 

حسن محمدقاسمی


مدیرعامل جتکو بیان کرد: ۴۰ تا ۴۵ درصد نوآوری‌های خودروهای روز دنیا در زمینه برق و الکترونیک بوده که با معرفی این پلتفرم، ایران‌ خودرو نیز فضای توسعه و نوآوری‌ قابل توجهی با حداقل هزینه و زمان در محصولات آتی خود خواهد داشت. 
محمدقاسمی در پایان خاطرنشان کرد: پلتفرم بومی برق و الکترونیک ایران‌خودرو موجب ساده‌سازی ارایه خدمات پس از فروش برای شرکت و همچنین تامین ساده‌تر قطعات برای مشتری می‌شود که در نهایت کاهش هزینه برای خودروساز و افزایش رضایت برای مشتریان را در پی دارد.

کد خبر 140603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha