آغاز مرحله دوم فروش دوچرخه برقی ب ام و به صورت محدود

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و مینی در ایران، مرحله دوم فروش دوچرخه های برقی ب ام و را به صورت محدود و با شرایط پرداخت منعطف آغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، پیرو استقبال مشتریان و مخاطبان از دوچرخه اکتیوهیبریدی BMW این محصول جذاب به صورت محدود مجددا در سبد عرضه پرشیا خودرو قرار گرفته است. دوچرخه برقی هیبریدی BMW Active با ظاهر منحصر به فرد توسط استودیوی نوآوری گروه BMW طراحی شده است. این محصول از یک موتور Brose Drive S Alu و باتری  li-ionیکپارچه با ظرفیت ۶۰۰ وات/ ساعت  بهره می‌برد.
پیشرانه و باتری در بخش پایینی بدنه دوچرخه جانمایی شده است و این سیستم طراحی به دوچرخه برقی اکتیو هیبریدی BMW امکان پیمایش بیشتر را می‌دهد. همچنین باتری تا حدود زیادی با بدنه یکپارچه شده و قابل تشخیص نیست و قابلیت جداشدن و تعویض نیز دارد. این دوچرخه از 5 حالت رانندگی بدون برق، اکو پلاس، اکو، اسپرت و بوست پشتیبانی می‌کند و در حالت اکوپلاس چیزی در حدود 125 کیلومتر توان پیمایش دارد.
از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه برقی برند BMW می‌توان به سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی، زین e-zone مخصوص دوچرخه های برقی ساخت برند Selle Royal، دستگیره‌های ارگونومیک، چراغهای LED جلو و عقب و نمایشگر با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند اشاره کرد.
علاقمندان جهت اطلاع از شرایط فروش دوچرخه‌های برقی ب ام و می‌توانند با شماره 0214591 داخلی‌های 1477 ، 1216  و 1101 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 141762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha