شرایط پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد

پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا، ویژه طرح عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از 13 بهمن ماه جاری آغاز می شود.

به گزارش پرشین خودرو، متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه مورخ 31/11/1041 در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه برای خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com ،پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافتکد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 11 روز چهارشنبه مورخ 12/11/1401 تمام فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.
همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه مورخ 16/11/1041 به مدت سه روز برای متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشد.

شرایط پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد


شرایط عمومی بخشنامه:
1 -محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد(هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد.)
2 -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
3 -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی(نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.
4- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
5- متقاضی طی 48 ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکتهای خودروساز نداشته باشد.
6 -شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد الزاما ً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.
7 -شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.
8- کدپستی متقاضی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری می بایست از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نمی باشد.
9 -سایر محدودیت های لازم برای ثبت نام در سیستم فروش اعمال شده است.
و ...

برای دریافت بخشنامه کامل طرح پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا کلیک کنید.

کد خبر 141771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha