کد خبر 141874
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
طرح ویژه بهار ۱۴۰۲ خودروهای بهمن موتور آغاز شد

بهمن موتور در آستانه بهار ۱۴۰۲ از اجرای طرح ویژه بهار خبر داد. این طرح از ۲۳ بهمن تا چهارم اسفند ماه به مدت ۱۰ روز کاری اجرا می‌شود و شامل خودروهای وانت کارا، وانت مزدا، کاپرا، لندمارک، هاوال H۲، B۳۰، B۵۰، مزدا ۳ جدید، مزدا ۲، دیگنیتی و فیدلیتی است.

به گزارش پرشین خودرو، در طرح بهار ۱۴۰۲ اجرت سرویس دوره‌ای برای خودروهای غیرگارانتی رایگان است و به خودروهای گارانتی در سرویس دوره‌ای ۵۰ درصد تخفیف داده می‌شود.
علاوه بر این تخفیفات، قطعات مصرفی شامل روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر سوخت و فیلتر کابین ۱۵ درصد تخفیف و قطعات یدکی شامل باتری، شمع، تیغه برف پاک کن، لنت‌های ترمز جلو و عقب ۱۵ درصد تخفیف دارند.
در طرح استقبال از بهار باتری، سیستم روشنایی، سیستم ترمز، برف پاک کن و سطح سیالات خودروها بررسی می‌شوند.  
مشتریان می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های منتخب بهمن موتور یا از طریق نوبت دهی اینترنتی در طرح شرکت نمایند و از راهنمایی کارشناسان پذیرش و کارشناسان فنی عاملیت جهت استفاده از این طرح بهره‌مند گردند.
شرکت بهمن موتور در طول سال به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان طرح‌های خدمات پس از فروش متفاوتی را اجرا می کند که مالکان محصولات می‌توانند ضمن استفاده از تخفیفات ارائه شده، از استهلاک قطعات یدکی مهم خودرو در طولانی مدت جلوگیری کرده و عملکرد خودروی خود را بهبود بخشند.  
مشتریان می توانند با مشارکت در طرح یکی از پنج برنده هدایای نفیس تبلیغاتی گروه بهمن باشند.

طرح ویژه بهار 1402

کد خبر 141874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالد732 IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    0 0
    عالی