تولید با کیفیت و کنترل قیمت ها از اولویت های امسال سایپا است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تصریح نکات کلیدی و افق های پیش روی این گروه خودروسازی گفت: سال ۱۴۰۲ برای گروه سایپا، سالی پرتلاش و بر مدار تولید خواهد بود که تولید با کیفیت و کنترل قیمت ها از اولویت های تعیین شده برای سال جدید است.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با بیان این مطلب و با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر تولید محصولات با کیفیت اضافه کرد: کیفیت مطلوب و رقابتی دست یافتنی است و به راحتی قابلیت تبدیل شدن به نقدینگی را دارد، بدین ترتیب کیفیت تمامی بخش ها مانند ورودی و تامین، محصولات، فرآیندها و سیستم ها را در برمی گیرد.

تیموری در خصوص منابع و سرمایه های انسانی، همچنین نقش و اهمیت آن در تولید و بهره وری متذکر شد: اثربخشی نیروهای انسانی و همگن سازی آنها با میزان و کیفیت تولید در قالب محاسبات و استانداردهای تائید شده از سوی گروه خودروسازی سایپا گامی مهم و ارزشمند در توسعه و بهبود شاخص بهره وری است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان خاطرنشان کرد: چالش های ایجاد شده در صنعت داخلی و تامین ارزی، موانعی هستند که با همکاری و همدلی تمام بخش های سازمان می توان بر آنها غلبه کرد و نیاز به راه حل های مختلفی دارند که با مطالعه و به روزرسانی دانش هر یک و به کارگیری استانداردهای به روز دنیا میسر است.

کد خبر 142234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha