افزایش ۴۶ درصدی خدمات امدادی به خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو

مدیرعامل امداد خودرو ایران گفت: خدمات به خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو در نوروز امسال ۴۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش پرشین خودرو، عباس میرحسینی، در مراسم تقدیر از امدادگران برتر در طرح نوروزی شرکت امدادخودرو ایران، با بیان اینکه اجرای طرح مشترک با شرکت سایپا موجب ایجاد ارزش افزوده برای هر دو شرکت شد، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش رضایت مندی مشتریان، دو هزار و ۵۰۰ اکیپ شیفت در سراسر کشور با ایاب و ذهاب رایگان برای ارایه هرچه بهتر خدمات و جلب رضایت مشتریان در نظر گرفته شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار اکیپ‌های امدادی در محورهای پرتردد، موفق به ثبت رکورد جدیدی از ارایه خدمات به غیرمشترکان و محصولات غیر ایران خودرویی در طول طرح شده‌ایم. 

میرحسینی افزود: کنترل و نظارت برخط از دیگر برنامه هایی بود که در طرح نوروزی امسال باعث کاهش هزینه در بازدیدهای میدانی شد.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران گفت: در طرح نوروزی امسال می توان افزایش خدمات امدادی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنین سرعت حضور امدادگران در محل و کاهش زمان انتظار را از نتایج مثبت بر رضایتمندی مشتریان در این طرح برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو، ارایه خدمات به خودروهای دارای گارانتی این شرکت کاهش و از سوی دیگر خدمات به خودروهای غیر از محصولات ایران خودرو ۴۶ درصد افزایش داشت.

کد خبر 142334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha