متقاضیان خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا فراخوان شدند

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبان خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش درخواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، حسین کاظمی طرقی، درباره تغییر خودروها با تحویل 1403 در مرحله اول فروش یکپارچه خودرو، گفت: با توجه به افزایش کیفی و کمی محصولات گروه سایپا در راستای شعار سال مهار تورم و رشد تولید، این مجموعه توانست در طرح تغییر خودروها با تحویل 1403 در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرایطی را فراهم کند تا متقاضیان بتوانند خودروهای خود را در سال جاری تحویل بگیرند، از همین رو در طرح یاد شده 26 هزار نفر برای خرید محصولات سایپا درخواست دادند.

وی بیان کرد: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در طرح یکپارچه که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شده است.

کاظمی تاکید کرد: با برنامه ریزی های دقیق و رشد تولید محقق شده در گروه سایپا از ابتدای سال 1402 در راستای تسریع در پاسخ به تقاضای متقاضیانی که در مرحله اول فروش سامانه یکپارچه نسبت به تغییر خودروی ثبت نامی خود از سایر خودروسازان به محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام کرده اند، پس از دریافت اطلاعات متقاضیان حائز شرایط، ثبت نام از سامانه یکپارچه تخصیص خودرو طی سه بخشنامه اطلاع رسانی شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: امکان واریز وجه و ثبت نام نهایی برای خرید خودروهای شاهین، کوییک.آر اتوماتیک، کوییک اتوماتیک و ساینا.اس اتوماتیک زودتر از موعد فراهم شده است.

وی گفت: از طریق بخشنامه عمومی و ارسال پیامک به متقاضیان، ثبت نام نهایی اطلاع رسانی شده و بدیهی است برای سایر متقاضیان بر اساس اولویت انتخابی متقاضی و زمان تحویل محصول انتخاب شده، امکان واریز وجه فراهم خواهد شد و اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

میزان تولیدات گروه خودروسازی سایپا در اردیبهشت ماه سال جاری به 45 هزار و 253 دستگاه رسید، این عدد در اردیبهشت ماه سال گذشته حدود 35 هزار و 70 دستگاه خودرو بوده است. بر این اساس تولیدات محصولات سایپا در ماه گذشته و قیاس آن با مدت مشابه سال 1401، حدود 30 درصد افزایش داشته است.

کد خبر 142619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha