فروش خودرو VGV U۷۵ پلاس از آذرماه آغاز می شود / اعلام قیمت VGV U۷۵ پلاس

مدیر بازاریابی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا از فروش خودرو VGV U۷۵ پلاس از آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی شهنی، با اعلام این خبر در مراسم رونمایی رسمی از خودرو VGV U۷۵ پلاس در بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد، گفت: ظرفیت تولید سالانه شرکت صنایع خودروسازی ایلیا ۱۵ هزار دستگاه خودرو است و در سال جاری برای عرضه یک هزار دستگاه خودرو "وی جی وی یو۷۵ پلاس" برنامه ریزی کرده ایم.

علی شهنی

وی قیمت خودرو VGV U۷۵ پلاس را در بین ۱.۷ تا ۱.۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

همچنین امید الفتی سرپرست روابط عمومی شرکت خودروسازی ایلیا گفت: وی جی وی، برند زیر مجموعه سینوتراک چین است که وظیفه تولید خودروهای سبک را بر عهده دارد و صنایع خودروسازی ایلیا تمام مدل های تولیدی این برند در ایران را پوشش می دهد.

به گفته وی، سه خودرو VGV U۷۰ پرو که یک کراس اور اقتصادی است، پیکاپ VGV VX۷ و یک خودرو پیکاپ دو دیفرانسیل از این برند در حال تست و دستور کار صنایع خودروسازی ایلیا برای تولید و عرضه به بازار کشور قرار دارد.

امید الفتی

الفتی در خصوص برخی مشخصات خودرو VGV U۷۵ پلاس نیز متذکر شد: این خودرو جدید از موتور دو لیتری توربو شارژ بهره می برد که ۲۲۶ اسب بخار قدرت با ۳۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

وی شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو VGV U۷۵ پلاس در شرایط استاندارد را ۸ ثانیه دانست و نقطه قوت این محصول را ابعاد مناسب آن برای هفت نفر اعلام کرد بطوریکه فاصله دو محور در محصول وی جی وی یو۷۵ پلاس، ۲۸۰۰ میلی متر است.

این مقام مسئول در شرکت صنایع خودروسازی ایلیا با توجه به آپشن های کامل و به روز در خودرو VGV U۷۵ پلاس اضافه کرد: دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما، سنسور هشدار خروج از خط، دوربین ثبت وقایع، کیلس، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی و ... از جمله آپشن های این خودرو است.

الفتی از تولید و عرضه خودرو VGV U۷۵ پلاس در رنگ های سفید، مشکی، نوک مدادی، قهوه ای و آبی خبر داد که با تریم داخلی قرمز، کرم و قهوه ای به بازار کشور عرضه خواهد شد.

برای تماشای گزارش تصویری رونمایی از خودرو VGV U75 PLUS کلیک کنید.

کد خبر 143369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha