۷۰۰۰ خودرو در شهریور ۱۴۰۲ کرمان موتور تولید شد / رکورد ۲۷ ساله تولید ماهانه کرمان موتور شکسته شد

در شهریور ماه ۱۴۰۲، با تحقق تولید ماهانه هفت هزار و ۱۵ دستگاه از انواع محصولات کرمان موتور، رکورد بی سابقه ای در طول تاریخ تولید این شرکت خودروسازی ثبت شد.

به گزارش پرشین خودرو، با تلاش شبانه روزی کارکنان و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌ بالای زنجیره تامین، رکورد ماهانه تولید خودرو در شرکت کرمان موتور جا به جا شد.

خط تولید کرمان موتور


تولید شهریور ماه شرکت کرمان موتور از مرز هفت هزار دستگاه عبور کرد و افزایش تولید ۳۴ درصد نسبت به متوسط پنج ماهه اول ۱۴۰۲ ثبت شد.

خط تولید کرمان موتور


با تمرکز بر توسعه حداکثری، بهینه سازی بهره برداری از منابع و امکانات، اجرای برنامه های متعدد بهبود با اهتمام تمامی کارکنان این شرکت تولیدات کرمان موتور در شهریورماه سال جاری رکورد آمار تولید ماهیانه در تاریخ فعالیت این شرکت را جا به جا کرد.

خط تولید کرمان موتور


کرمان موتور در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ توانست افزایش ۵۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ ثبت کند.

خط تولید کرمان موتور

از ابتدای سال جاری تاکنون کرمان موتور موفق شده است بیش از ۸۰ درصد از میزان تولید سال ۱۴۰۱ را محقق کند. تا پیش از این بالاترین آمار تولید ماهانه برای تیر ۱۳۹۷ با رکورد ماهانه چهار هزار و ۵۸۲ دستگاه و پس از آن اردیبهشت ۱۳۹۷ با تولید ماهانه چهار هزار و ۱۹۶ دستگاه ثبت شده بود.

خط تولید کرمان موتور


پیش تر شرکت کرمان موتور از هدف تولید ۱۰۰ هزار دستگاهی برای سال ۱۴۰۲ خبر داده بود که جا به جایی رکورد تولید ماهانه در این شرکت در راستای تحقق این هدف صورت گرفته است.
کد خبر 143580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha