مشخصات فنی و تصاویر رسمی خودرو ایکس ۵ کرمان موتور منتشر شد +(مشخصات و کاتالوگ و تصاویر KMC X۵)

مشخصات فنی، تصاویر رسمی و کاتالوگ خودرو ایکس ۵ یا KMC X۵ محصول جدید شرکت کرمان موتور را در این مطلب بخوانید و ببینید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کرمان موتور، خودرو S۵ را در سال ۱۳۹۳ با گیربکس دستی و موتور ۲۰۰۰ سی سی توربو شارژ به بازار عرضه کرد و پس از آن در سال ۱۳۹۴ نسخه اتوماتیک مجهز به گیربکس دوکلاچه این خودرو، به بازار آمد. در ادامه در سال ۱۳۹۹ این خودرو با موتور ۱۵۰۰ سی سی TGDI به روز رسانی شد.

براساس این گزارش، محصول اس۵ با افزون بر ۱۰۳ هزار و ۸۲۸ دستگاه، رکورد دار تولید در بین محصولات کرمان موتور می باشد و قرار است تا خودرو ایکس ۵ یا KMC X۵ میراث دار کیفیت، رضایت و محبوبیت نسل قبلی با تغییراتی که در ادامه به آن می پردازیم، باشد.

ایکس 5

زیبایی توام با قدرت مهمترین ویژگی KMC X۵ است که در اولین مواجهه به آن پی خواهید برد، رینگ های ۱۸ اینچی با ترکیب تریم کروم برس خورده و مشکی پیانویی، چراغ های جلو با فناوری ال ای دی، چراغ های پیوسته عقب، مجهز به سیستم Power Sunroof  با قابلیت تشخیص مانع و سانروف پانارومیک دو تکه از جمله مواردی است که در برخورد اول با خودرو ایکس ۵ جلب توجه می کند.

براساس اعلام شرکت کرمان موتور، با سیستم صوتی کی ام سی ایکس۵، شما حس حضور در در یک ارکستر سمفونی زنده را تجربه خواهید کرد.

ایکس 5

خودرو X۵ به سیستم صوتی شامل ۱۰ بلندگو و یک ساب ووفر مجهز است و برخی امکانات کابین این خودرو شامل نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی، پشت کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی، نورپردازی داخل بلندگوهای جلو با قابلیت انتخاب از بین ۱۰ رنگ مختلف، تهویه مطبوع الکترونیکی با پنل لمسی، کنسول میانی مجهز به سرد کن (cool box)، اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در ۶ جهت به همراه گرمکن و حافظه می شود.

از جمله تجهیزات و امکانات خودرو ایکس ۵ باید به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی HAC، هشدار چشمک زن چراغ عقب در هنگام ترمز ناگهانی ESS، سیستم پایش فشار باد تایرها (TPMS) و حافظه آینه های جانبی (متصل به حافظه صندلی راننده) اشاره کرد که به کمک این تجهیزات وامکانات، می توان یک رانندگی آسان، راحت و ایمن را تجربه کرد.

خورو ایکس ۵ کرمان موتور از یک موتور به حجم ۱۴۹۹ سی.سی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می برد که حداکثر قدرت آن ۱۷۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر است.

ایکس 5

جعبه دنده خودرو X۵ از نوع شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT است. سیستم فرمان برقی EPS، سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی می باشد و سیستم تعلیق در ایکس۵ برای جلو مک فرسون و در عقب نیمه مستقل میل پیچشی است.

تصاویر KMC X5 را در گالری ذیل ورق بزنید:

حجم مخزن سوخت و حجم صندوق عقب کی ام سی ایکس ۵ به ترتیب ۵۵ و ۴۸۵ لیتر اعلام شده است.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور در خودرو X۵ به ترتیب ۴۵۰۵، ۱۸۵۰، ۱۶۹۸ و ۲۶۶۰ میلی متر می باشد و چرخ ها در این خودرو به رینگ ۱۸ اینچ آلومینیومی دو رنگ مجهز شده است.

وزن خالص ایکس ۵ نیز ۱۵۶۰ کیلوگرم است.

در ادامه کاتالوگ رسمی خودرو X۵ کرمان موتور را با یکدیگر مرور می کنیم:

کاتالوگ خودرو ایکس 5

کد خبر 143674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha