مشخصات خودرو رانا پلاس ارتقاء یافته اعلام شد (+کاتالوگ رسمی و قیمت رانا پلاس ارتقا ریافته)

شرکت ایران خودرو مشخصات خودرو رانا پلاس ارتقاء یافته را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، رانا پلاس ارتقاء یافته بر پایه الزامات خودروسازان به رعایت استانداردهای ۸۵ گانه تغییراتی داشته است.

به طور کلی می توان گفت که در بحث ظاهری رانا پلاس ارتقا یافته تفاوتی با رانا پلاس TU۵ ندارد.

براساس این گزارش، مهمترین تغییرات در خودرو رانا پلاس ارتقا یافته شامل اضافه شدن سامانه کنترل پایداری الکتریکی(ESC)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سامانه پایش فشار باد تایرها(TPMS) است.

این گزارش می افزاید: شورای رقابت قیمت کارخانه ای رانا پلاس ارتقا یافته را ۳۸۲ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان اعلام کرده که هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه، عوارض و … به آن هنگام عرضه به مشتری به آن اضافه می شود و می توان گفت قیمت رانا پلاس ارتقا یافته حدود ۴۳۰ میلیون تومان برای مصرف کننده نهایی تمام شود.

در ادامه کاتالوگ رسمی رانا پلاس ارتقا یافته را با یکدیگر مرور می کنیم:

رانا پلاس ارتقا یافته

خاطرنشان می شود که با توجه به جایگاه رانا به عنوان خودرویی چالاک، لزوم توجه به انتظارات مشتریان آن از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار بوده و لذا شرکت ایران خودرو قصد نسخه فیس لیفت شده این خودرو را با نام رانا پلاس، روانه بازار کرده است. اما مهمترین تغییرات خودرو رانا پلاس، نسبت به خودرو رانا را می توان شامل مجموعه جدید داشبورد(دسته راهنما و دسته برف پاک کن طرح جدید)، مجموعه کنسول میانی یکپارچه، مجموعه رودری ها با طرح پارچه جدید، چراغ‌های جلو و عقب جدید، جلو پنجره طرح جدید، مجموعه صندلی ها با روکش جدید، دستگیره ها و زه های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) و آینه های برقی راهنما دار طرح جدید دانست.

کد خبر 143784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha