برنامه ویژه ایدرو برای تامین نقدینگی قطعه سازان

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: برنامه های ویژه ای برای تامین نقدینگی قطعه سازان در دستور کار ایدرو است.

به گزارش پرشین خودرو، بابک احمدی، با اعلام این خبر اظهار داشت: تامین نقدینگی از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان قطعات خودرو در کشور است.

وی که در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در مشهد سخن می گفت، اظهار داشت: با رفع این دغدغه قیمت تمام شده قطعات کاهش می یابد و در نهایت قیمت خودرو نیز روند نزولی خواهد گرفت.

احمدی ادامه داد: خودروسازان بدون زنجیره تامین امکان بقا ندارند از این رو توجه به نیاز آنها ضروری و مهم است.

بابک احمدی

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید قطعات موجب ورود به بازارهای جدید و در نهایت منطقی شدن قیمت خودرو خواهد شد که برای تحقق آن نگاه ویژه ای به کمیت و کیفیت تولیدات نیز شده است.

احمدی با اشاره به اینکه ایران، تنها تولیدکننده خودرو در منطقه است، خاطرنشان کرد: برخی از نگاه های بی انصافانه و نامهربانه به این صنعت، موجب ایجاد برخی مشکلات شده و شرایط را برای تولیدکننده قطعات خودرو در وضعیت تحریم ها سخت تر کرده است.

این گزارش می افزاید که عصر روز گذشته، بیست و سومین نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته با حضور ۱۹۰ مجموعه از سراسر کشور در گستره کل فضاهای نمایشگاهی مشهد آغاز به کار کرد.

علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه افتتاحیه این نمایشگاه، ایجاد چنین فرصت های اقتصادی برای بهره‌مندی فعالان صنایع خودرویی را راه برون رفت از مشکلات دانست و بر توجه ویژه مدیران عالی اقتصادی به این حوزه تاکید کرد.

یادآور می شود که بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تا ۲۷ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده و با آخرین تکنولوژی ها و نوآوری های صنعت قطعات خودرو آشنا شوند.

کد خبر 143938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha