برترین راننده ایران از تجربه‌ رانندگی با خودرو چینی اکستریم، چه گفت؟ (+فیلم)

شروین یگانه پرافتخارترین راننده اتومبیلرانی ایران از تجربه رانندگی با خودرو چینی اکستریم TXL در پیست آیلند می‌گوید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اکستریم که بعد از فونیکس دومین زیرشاخه لوکس مدیران خودرو می باشد با سه محصول فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.

خودروهای اکستریم در اصل همان برند اکسید زیرشاخه لوکس چری است که با تغییر اسم وارد بازار ایران شده است.

خودروهای اکستریم را باید از آپشنال‌ترین خودروهای چینی در ایران دانست که هم از پیشرانه قوی برخوردار است هم آپشن‌های ایمنی و رفاهی بسیاری را در خود جای داده است.

اکستریم TXL که محصول میانی این برند از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی است به یک پیشرانه ۲ لیتری TGDI تجهیز شده که ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس AT از آیسین ژاپن به محورهای خودرو منتقل می‌کند.

اکستریم TXL نیرو را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند و با هفت مود رانندگی می‌تواند در هر شرایط محیطی، سواری مناسبی داشته باشد.

شرکت مدیران خودرو در هفته‌های گذشته شرایطی را برای تست اکستریم TXL برای خبرنگاران حوزه خودرو فراهم کرد تا نخستین تجربه رانندگی با اکستریم در ایران ثبت شود.

در این تست درایو که در پیست اتومبیلرانی آیلند برگزار شد برخی رانندگان برتر کشور نیز حضور داشتند.

در میان رانندگان حرفه‌ای که با اکستریم رانندگی کردند، شروین یگانه بود که چند دور در پیست آیلند این خودرو را آزمایش و بررسی کرد.

در ویدئویی که در ادامه می‌بینید، شروین یگانه از تجربه رانندگی با خودرو چینی اکستریم TXL در پیست آیلند می‌گوید.

در ویدئوی تست اکستریم TXL همچنین می‌توانید تست شتاب صفر تا صد اکستریم TXL را نیز در کنار رانندگی پرفشار با این خودرو در پیست آیلند تماشا کنید.

در صورتی که علاقمند به دیدن ویدئوی تجربه رانندگی شروین یگانه با اکستریم TXL هستید، ویدئوی ذیل را تماشا و نظرات خود را در قسمت نظرات در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید:

کد خبر 144165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha