چرا در تبلیغات اکستریم از فضانوردان استفاده می‌شود؟

لوکس‌ترین برند مونتاژی صنعت خودرو ایران رسما در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد اما چرا در تبلیغات این برند از تصاویر فضانوردان استفاده می‌شود؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بدهیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از ابتدای سال جاری زمزمه‌های فعالیت یک برند لوکس با سطح بالایی از تکنولوژی در زیرمجموعه مدیران خودرو به گوش می‌رسید تا اینکه شب گذشته نهایتا برند اکستریم به عنوان لوکس‌ترین خودرو مونتاژی ایران معرفی شد.

در ابتدای این مراسم حسین شریعت عضو هیات مدیره شرکت مدیران خودرو، با بیان این که رسالت اکستریم عرضه خودروهایی لوکس و باکیفیت بوده تا به رهبر بازار خودرویی ایران تبدیل شود و برای مشتریان خود سواری باکیفیت، راحت و ایمن را تامین کند، مراسم را آغاز کرد.

آنچه از خودرو اکستریم باید بدانید:

برترین راننده ایران از تجربه‌ رانندگی با خودرو چینی اکستریم، چه گفت؟ (+فیلم)

معرفی اکستریم VX؛ آپشنال‌ترین خودرو چینی در ایران(+فیلم)

هر آنچه باید از برند اکستریم بدانید (+ویدیو)

اکستریم TXL؛ کوهی از آپشن روی چهار چرخ! + ویدئوی معرفی اکستریم TXL

شتاب صفرتاصد اکستریم TXL با راننده شماره یک ایران (+فیلم و عکس)

نکته‌ای که در تبلیغات این شرکت به چشم می‌آید و جلب توجه می‌کند، استفاده این برند از تصاویر فضانوردان در کنار نشان تجاری و لوگوتایپ اکستریم است.

مایکل شو مدیر برند اکستریم دلیل استفاده گسترده از تصاویر فضانوردان را قرارداد این برند با فضانوردانی از ۵ قاره مختلف عنوان کرد که به دلیل ماهیت اکتشافی و جستجوگر فضانوردان، همکاری مختلفی بین این برند و فضانوردان شکل گرفته است.

وی با اشاره به شعار جهانی این برند گفت: شعار BORN FOR MORE به معنای همترازی با نوآوری‌های جدید اروپایی و اشتیاق و شهامت برند اکستریم برای عبور از سنت‌ها و محدودیت‌های موجود است. این جمله به معنای باور به سبک زندگی با تجربیات جدیدی است که فلسفه برند اکستریم نیز بر پایه آن شکل گرفته است.

مایکل شو مدیر برند اکستریم
مایکل شو مدیر برند اکستریم

وی افزود: ما مشتریان خود را با محصولات پیشرفته به سمت استفاده از تجربیات جدید سوق می‌دهیم. ترکیبی از شعار فعلی همراه با فعالیت‌های این برند در حوزه‌های مختلف بیان کننده نگاه جهانی این برند و استفاده از هنر معاصر در تولید و طراحی محصولات اکستریم است.

شو، با اشاره به همکاری برند اکستریم با فضانوردانی از پنج قاره مختلف تصریح کرد: ما به جز همکاری با فضانوردان به عنوان پیشگامان تکنولوژی جهانی، در هر منطقه‌ای با هنرمندان برای تلفیق برند اکستریم با هنر و ارائه کلاس بالاتری از محصولات به مشتریان، همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما از ابتدای فعالیت برآن بودیم تا اکستریم را به عنوان یک برند لوکس جهانی مطرح و معرفی کنیم. از آن زمان در کشورهایی از اروپا و آسیا تا آمریکای جنوبی محصولاتی را ارائه کردیم و حتی در بازار کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس نظیر عربستان، قطر و کویت نیز تجربه حضور موفق را داریم.

در ادامه مراسم معرفی این برند، من معاون مدیرعامل اکستریم پشت تریبون آمد و گفت: شرکت مدیران خودرو با تجربه فعالیت ۲۰ ساله در بازار خودرو همواره اقدام به تولید محصولات با بهترین کیفیت برای مشتریان کرده است و با اتکا به همین کیفیت نیز همیشه مورد حمایت همه جانبه مشتریان ایرانی بوده و توانسته است در بازار خودرو یک برند پیشتاز باشد.

برند اکستریم

وی افزود: ما همواره در تلاش بودیم تا مشتریان خود را به دنیای جدیدی از صنعت خودرو رهنمون سازیم و اکنون پس از مدت‌ها بررسی و آماده سازی زیرساخت‌های مدنظر، مفتخریم آغاز فعالیت برندی که آمیزه‌ای از هنر و تکنولوژی پیشرفته است را در ایران، اعلام کنیم.

من، اظهار داشت: برند اکستریم برای شروع طوفانی در بازار خودرو ایران آمده است و با شعار BORN FOR MORE سبک جدیدی از تکنولوژی‌های آینده صنعت خودرو را برای مشتریان ایرانی فراهم خواهد کرد.

امید هاتفی مدیر فروش برند اکستریم نیز در این مراسم متذکر شد: اکستریم در تلاش است با تولید و عرضه محصولاتی لوکس در ایران، مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا کند و جایگاه خود به عنوان لیدر بازار خودروهای لوکس و خودروساز پیشرو را به دست آورد. شاید این هدف جسورانه و دست نیافتنی به نظر برسد، اما قطعا به آن خواهیم رسید.

وی افزود: اکستریم در سال ۲۰۰۸ در راستای جهانی شدن ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه‌اندازی ۵ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و در آنها تعداد زیادی ار مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و، جگوار لندروور و ... را استخدام کرد. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند هم در آلمان تاسیس شد.

مدیر فروش برند اکستریم در ادامه اظهار داشت:  در سال ۲۰۱۲ شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریم شد.

هاتفی تصریح کرد: در سال ۲۰۲۰ برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت سعی کرد از باکیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین‌المللی مانند بورگ وارنر(تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و ... استفاده کند که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و ... هم هستند به همین دلیل هم اکستریم یک برند خودروسازی فرامرزی بوده و نمی‌توان آن را به یک کشور محدود کرد.

در پایان این مراسم هم خبر افتتاح نمایندگ‌های برند اکستریم در آینده‌ای نزدیک اعلام شد.

برند اکستریم

-

کد خبر 144263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha