کد خبر 144308
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
پارس خودرو با DL۵ و خودرو سهند در تبریز (+عکس)

شرکت پارس خودرو با دو محصول DL۵ و خودرو سهند به تبریز رفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت پارس خودرو با حضور در اتوشو تبریز(نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز)، دو خودرو سهند و خودرو وارداتی DL۵ را در معرض دید عموم قرار داده است.

خودرو سهند

خودرو سهند در سه مدل بنزینی دنده ای، بنزینی اتوماتیک و دوگانه سوز دنده‌ای قرار است عرضه شود و برای هر یک از تیپ‌های خودرو سهند نیز دو سطح امکانات رفاهی و ایمنی در نظر گرفته شده است.

امکاناتی نظیر کروز کنترل، سانروف، رینگ های آلیاژی دو رنگ، سیستم تصویری چند رسانه ای، آینه های برقی مجهز به گرمکن، صندلی های برقی با روکش چرمی، سیستم استارت کی لس، دوربین دید ۳۶۰ درجه، سنسور نقاط کور، سیستم پخش صوت فراگیر بلندگوها بخشی از مواردی است که در خودرو سهند خواهیم دید.

مهم‌ترین قابلیت خودرو سهند اما به سامانه کنترل پایداری الکترونیکی خودرو (ESC) بازمی‌گردد که با کنترل لحظه‌ای نیروی ترمزگیری چرخ‌ها در هنگام ترمزگیری شدید، پیچ‌ها و یا مسیرهای لغزنده از انحراف خودرو و خروج آن از کنترل راننده جلوگیری می کند و نقشی مهم در حفظ پایداری و ایمنی خودرو دارد.

پیشرانه خودرو سهند را نیز می‌توانیم یکی از نقاط قوت این خودرو بدانیم. پیشرانه سهند نسل جدید پیشرانه معروف M۱۵ مگاموتور بوده که با کد M۱۵ GSi شناخته می‌شود. پیشرانه M۱۵ GSi یک پیشرانه ۴ سیلندر ۸ سوپاپ ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است و توانایی تولید حدود ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را داراست.

خودرو DL5

این گزارش می افزاید: خودرو DL۵ نیز جزء اولین خودروهای وارداتی به کشور محسوب می شود که یک کراس اور اندازه متوسط خانوادگی است و در کلاس خودروهای اقتصادی قرار دارد. خودرو زوتی DL۵ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۴۴ اسب بخار نیرو و ۲۱۵ نیتون متر گشتاور تولید کند.

این خودرو با امکاناتی چون کروز کنترل، فرمان برقی، دوربین دنده عقب، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، سیستم استارت دکمه ای و ورود به خودرو بدون کلید، سیستم مالتی مدیا، صندلی با روکش چرم، نمایشگر میزان باد تایر، سنسور پارک، آینه های جمع شونده همراه گرم کن، سیستم اتو هلد، سیستم  ایمنی ترمز ABS + EBD + ESC + EBA/BAS/BA از سوی شرکت پارس خودرو عرضه شده است.

خاطرنشان می شود که نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز، ۱۲ تا ۱۵ دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهی بین المللی تبریز برپا خواهد شد و ساعات بازدید از این نمایشگاه طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۱ شب اعلام شده است.

کد خبر 144308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha