خودروهای ب ام و و مینی وارد سامانه یکپارچه خودرهای وارداتی شد (+اسامی خودروها و مشخصات)

خودروهای ب ام و و مینی برای عرضه به مردم و بازار کشور، در سامانه خودرهای وارداتی درج شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چهار خودرو ب ام و(BMW) و یک خودرو مینی(MINI) از سوی شرکت پرشیا خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی معرفی شد.

براساس این گزارش، خودروهای ب ام و شامل ب ام و ۳۱۸ آی (BMW-۳۱۸i sedan)، ب ام و ایکس ۱ (BMW X۱ sDrive ۱۸i)، ب ام و ۲۱۸ آی (BMW-۲۱۸i Gran Coupe)، ب ام و ۲۲۰ آی (BMW-۲۲۰i Gran Coupe)، و محصول مینی شامل خودرو مینی کانتریمن (MINI-Countryman) می شود.

ب ام و 318 آی

ب ام و ۳۱۸ آی (BMW-۳۱۸i sedan)

این خودرو از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با حداکثر توان ۱۵۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می برد. مصرف سوخت این ب ام و اتوماتیک ۶.۵ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده و با حداکثر سرعت ۲۲۳ کیلومتر بر ساعت از شتاب صفر تا صد، ۸.۶ متر بر مجذور ثانیه برخوردار می باشد.

برای دریافت کاتالوگ ب ام و ۳۱۸ آی کلیک کنید.

ب ام و ایکس 1

ب ام و ایکس ۱ (BMW X۱ sDrive ۱۸i)

این خودرو ب ام و با ۳ سیلندر از یک موتور ۱۴۹۹ سی سی با حداکثر توان ۱۳۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر بهره می برد. مصرف سوخت ب ام و ایکس ۱، برای هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر و شتاب صفر تا صد آن ۹.۲ متر بر مجذور ثانیه است. حجم باک این خودرو ۴۵ لیتر و حداکثر سرعت آن ۲۰۸ کیلومتر بر ساعت می باشد.

برای دریافت کاتالوگ خودرو ب ام و ایکس ۱ (BMW X۱ sDrive ۱۸i) کلیک کنید.

خودرو ب ام و ۲۱۸ آی

ب ام و ۲۱۸ آی (BMW-۲۱۸i Gran Coupe)

این خودرو 3 سیلندر از یک موتور 1.5 لیتر توربو شارژر با 136 اسب بخار توان و 220 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که شتاب صفر تا 100 را در 9.1 ثانیه می پیماید و مصرف سوخت آن نیز 5.6 لیتر برای هر 100 کیلومتر است.

برای دریافت کاتالوگ خودرو ب ام و ۲۱۸ آی (BMW-۲۱۸i Gran Coupe) کلیک کنید.

ب ام و ۲۲۰ آی

ب ام و ۲۲۰ آی (BMW-۲۲۰i Gran Coupe)

این خودرو با حجم موتور 2 لیتری با سیستم توربو شارژ از توان موتور 178 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر بهره می برد که شتاب صفر تا صد را در 7.1 ثانیه می پیماید و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر 6 لیتر می باشد.

برای دریافت کاتالوگ خودرو ب ام و ۲۲۰ آی (BMW-۲۲۰i Gran Coupe) کلیک کنید.

خودرو مینی کانتریمن

خودرو مینی کانتریمن (MINI-Countryman)

این خودرو با حجم موتور 2 لیتری به یک موتور توربوشارژ به توان 221 کیلو وات با گشتاور 400 نیوتن متر مجهز شده است. حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر و شتاب صفر تا صد این محصول 5.4 ثانیه می باشد. مصرف سوخت مینی کانتریمن در هر 100 کیلومتر 7.8 لیتر اعلام شده است.

برای دریافت کاتالوگ خودرو مینی کانتریمن (MINI-Countryman) کلیک کنید.

کد خبر 144464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha