مجری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب خودروسازان را سوپرایز کرد / مردم از تست درایو خودروهای برقی محروم شدند!

تست درایو که از سوی مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به عنوان یکی از امکانات جانبی نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اعلام شده بود به دلیل اعلام تعرفه نجومی از سوی مجری برگزاری نمایشگاه خودرو، با استقبال خودروسازان مواجه نشد و به همین دلیل هم تا این لحظه هیچ تست درایوی برگزار نشده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو شهر آفتاب همچنان با حواشی زیادی مواجه است و این حواشی گویا تمامی ندارد.

آخرین حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب به نارضایتی خودروسازان از تعرفه درنظر گرفته شده برای تست درایو از سوی مجری بازمی‌گردد که برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه‌های خودرو پایتخت ثبت شده است.

در دوره‌های پیشین نمایشگاه خودرو، تست درایو خودروهای سبک و سنگین یکی از برنامه‌های تبلیغاتی خودروسازان در نمایشگاه خودرو بود که البته هزینه مازادی روی دست آنها نمی‌گذاشت چون از فضای عمومی نمایشگاه استفاده می‌شد و به جز چند تبلیغ بصورت بنر، هیچ زیرساخت خاصی هم نیاز نداشت.

در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب اما با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تست درایو برای شرکت‌های حاضر برگزار می‌شود اما اعلام تعرفه نجومی موجب پشیمانی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و ایجاد نارضایتی در میان آنان شد.

مدیر یکی از شرکت های حاضر در این دوره از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، این اقدام مجری نمایشگاه را منجر به محروم شدن مردم و بازدیدکنندگان از تست خودروهای برقی دانست.

مجری برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب در کمال تعجب با انتشار یک تعرفه نجومی، ۹۰ دقیقه تست درایو در پارکینگ عمومی نمایشگاه را ۳۰۰ میلیون تومان برای هر شرکت اعلام کرده است در صورتی که در دوره‌های پیشین هیچ هزینه‌ای برای استفاده از پارکینگ به عنوان پیست تست درایو از خودروسازان دریافت نشده بود.

البته مجری پا را فراتر گذاشته و تعرفه ۹۰ دقیقه‌ای برای خودروسازان کار و تجاری را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

تعرفه نجومی تست درایو موجب شده است تا خودروسازان حاضر بر خلاف میل خود از برگزاری تست درایو سر باز بزنند تا از تحمیل این هزینه گزاف به مجموعه خود جلوگیری کنند.

تعرفه نجومی تست درایو در حالی تبدیل به حاشیه جدید در برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب شده است که پیش از نیز بر خلاف اعلام مجری نمایشگاه مبنی بر نصب ایستگاه شارژ در مجموعه شهر آفتاب اما این اتفاق رخ نداد و حتی مدیران مپنا اعلام کردند که درخواستی برای نصب ایستگاه از آنان نشده است.

در ادامه تعرفه اعلام شده مجری برای تست درایو ۹۰ دقیقه‌ای در پارکینگ را اینجا می‌بینید:

تعرفه

تعرفه

کد خبر 144539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha