مدیرعامل یک شرکت تبلیغاتی در میان بزرگان صنعت خودرو و وزیر صمت!

در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب که یک شرکت تبلیغاتی مجری برگزاری آن بوده و حواشی متعددی تا امروز به وجود آورده است، اتفاق عجیبی رخ داد که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حاشیه نمایشگاه خودرو شهر آفتاب و در تنها روزی که وزیر صمت از این نمایشگاه بازدید کرد، تفاهم نامه‌ای با حضور مدیران عامل و رئیس هیات مدیره چند شرکت بزرگ از جمله مدیران خودرو، کرمان موتور، گروه بهمن و .. در حضور وزیر به امضا رسید.

به رسم مراسم‌های این‌چنینی، پس از امضای تفاهم‌نامه و رد و بدل شدن اسناد، نوبت به ثبت عکس یادگاری رسید و حاشیه اصلی از اینجا آغاز شد.

پس از اعلام مجری برنامه و درخواست برای ایستادن مدیران صنعت خودرو در کنار وزیر صمت، ناگهان یکی از حاضران با رفتن به سمت مجری و صحبت درگوشی، درخواستی خارج از عرف را مطرح کرد.

پس از این صحبت درگوشی بود که مجری ناگهان از مریم شفیعی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی کانون ایران نوین که مجری برگزاری نمایشگاه خودرو نیز هست، خواست تا روی سن آمده و در عکس حضور داشته باشد.

مریم شفیعی

این اتفاق و حضور شخصی نامربوط به موضوع تفاهم نامه در کنار وزیر صمت و مدیران ارشد صنعت خودرو که هر کدام هزاران نفر شغل ایجاد کرده‌اند موجب تعجب حاضران که با رسوم برنامه‌های این چنینی آشنایی داشتند شد و مجددا مهر تاییدی زد بر بی‌تجربگی مجری برگزاری نمایشگاه و عدم آشنایی وی با پروتکل چنین مراسم‌های مهمی.

مریم شفیعی

حضور این شخص روی صحنه آن قدر نامربوط بود که حتی موجب وهن شخصیت وی نیز به عنوان یکی از زنان موفق کشور نیز شد چون در پشت مدیران صنعت خودرو و وزیر قرار داشت و هیچ توجهی به وی نشد و گویی شخصی بود که به زور خود را در میان اشخاص مهمی جای داده است.

بعد از مراسم و در پرس و جویی که انجام دادیم، مشخص شد، شخصی که از مجری چنین درخواستی داشت اتفاقا سپهر سیفی پسر مریم شفیعی و یکی از مدیران فعال در صنایع مختلف است.

متاسفانه اقداماتی مانند آنچه در بالا به‌آن اشاره شد یا اختصاص فضایی بزرگ به غرفه این شرکت در سالن اصلی نمایشگاه، در حالی که خودروسازان تجاری در فضای باز و زیر چادر جانمایی شدند، نشان می‌دهد که این شرکت بیش از آن‌که برای کمک به صنعت خودرو آمده باشد، آمده است تا از این نمد کلاهی برای خود ببافد.

کد خبر 144552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha