جمع خودروهای برقی با اروین خودرو، برقی تر شد / کراس اوور e:NS۱ هوندا آمد (+عکس)

دو کراس اوور هوندا e:NS۱ برقی و وزل بنزینی خودروهایی است که به صورت وارداتی توسط شرکت تازه تاسیس اروین خودرو بزودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در دور جدید واردات خودرو بدون محدودیت و انحصار قرار است مدل های متعددی از هوندا توسط شرکت اروین خودرو وارد شود، در حال حاضر اتو اکسپو تهران در غرفه  اروین خودرو فقط کراس اوور برقی هوندا e:NS۱  دیده می شود، با وجود اینکه طراحی بدنه وزل بنزینی و e:NS۱ شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما از نظر طراحی داخلی با هم تفاوت زیادی دارند. در ادامه به مشخصات فنی e:NS۱ می پردازیم.

خودرو e:NS1

کراس اور e:NS۱ دارای موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر با گیربکس تک سرعته محور محرک جلو است. ظرفیت باتری های این کراس اوور برقی ۶۹ کیلووات ساعت که با فست شارژر در مدت زمات ۴۰ دقیقه و در حالت آهسته حدود ۹.۵ ساعت زمان برای شارژ کامل را لازم دارد. وزن این خودرو ۱۶۸۰ کیلوگرم است و با هر بار شارژ کامل قابلیت پیمایش ۵۱۰ کیلومتر را دارد. 

 برای تماشای تصاویر کراس اوور e:NS۱ هوندا کلیک کنید.

در بخش امکانات ایمنی و رفاهی هوندا e:NS۱ نمایشگر لمسی بزرگ، سقف شیشه ای، جلو آمپر تمام دیجیتال، دریچه های تهویه، فرمان با روکش چرم با دیزاینی متفاوت در کنار تریم دو رنگ زیبا حکایت از خودرو با کیفیت و بروز دارد.

خودرو e:NS1

توزیع الکترونیک نیروی ترمز، سیستم کنترل ترمز در پیچ ها در کنار تمز ضد قفل، ترمز دستی برقی، سیستم کنترل کشش، کنترل لغزش هنگام شتابگیری، کنترل پایداری خودرو، اتو پارک ، کنترل حرکت در سربالایی، قابلیت انتخاب رانندگی،؛ سیستم  هشدار  دهنده خروج از خطوط، تشخیص رانندگی با خستگی، سیستم تابلو خوان، ایربگ سرنشینان جلو، جانبی جلو و پرده ای، فشار باد لاستیک ها، رادار پارک جلو و عقب به همراه دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، اتو هولد، تنظیم برقی صندلی راننده، شارژر وایرلس موبایل و کنترل از راه دور سیستم هوندا با اپلیکیشن موبایل از سایر امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو به شمار می رود.

اروین خودر زمان عرضه و قیمت دقیق e:NS۱ برقی، وزل و سایر مدل های وارداتی هوندا را در آینده نزدیک عنوان کرد اما با توجه به مشخصات فنی این کراس اورر از برند خوشنام ژاپنی به همراه کیفیت ساخت خوب، قطعا قیمت بالایی را خواهد داشت.

کد خبر 144553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha