میزبانی مدیران خودرو و فونیکس از همشهریان کرمانی (+عکس)

مدیران خودرو و زیرمجموعه لوکس این برند که در شهر بم مستقر است، با سبد کاملی از خودرهای ام وی ام و فونیکس، میزبان همشهریان کرمانی در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران خودرو در دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان با اختصاص بزرگ‌ترین غرفه این نمایشگاه به خود، سبد کاملی از خودروهای ام وی ام و فونیکس را به نمایش درآورده است.

مدیران خودرو

مدیران خودرو در کرمان خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ایکس ۵۵ پرو و ایکس ۲۲ پرو را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

تیگو 7 پرو ای پلاس

فونیکس هم که برند لوکس مدیران خودرو شناخته می‌شود با زیرشاخه فونیکس NEV که به عرضه خودروهای پاک و هیبرید اختصاص دارد، در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.

در غرفه فونیکس NEV خودروی تیگو ۷ پرو هیبرید و خودرو تیگو ۸ پرو e PLUS به نمایش درآمده است که نویدبخش آینده پاک‌تری از این خودروساز باسابقه بخش خصوصی است.

فونیکس

فونیکس همچنین در نمایشگاه خودرو کرمان، خودرو فونیکس آریزو ۶ جی تی، تیگو ۸ پرومکس AWD و فونیکس اف ایکس را به کرمانی‌ها معرفی می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان صنعت خودرو است.
 

کد خبر 144606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha