مشخصات و کاتالوگ رسمی خودرو کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی منتشر شد (+قیمت و زمان عرضه)

همزمان با عرضه کیا سلتوس ۱۴۰۰ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، مشخصات و کاتالوگ رسمی این خودرو وارداتی کیا منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت کوشاخودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیا در ایران نسبت به انتشار مشخصات و کاتالوگ رسمی خودرو کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی سی اقدام کرد.

براساس این گزارش، عرضه کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی سی بر مبنای فرایند نوبت دهی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی آغاز شده است و کسانی که در اسفندماه ۱۴۰۱ نسبت به بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون اقدام کرده بودند می توانند نسبت به انتخاب و خرید این خودرو وارداتی تا شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

کیا سلتوس 1400

محصول کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی یک خودرو ۴ سیلندر خطی توربو با ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور می باشد. این خودرو محرک جلو از گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته بهره می برد. سیستم تعلیق جلو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب آن اکسل محور پیچشی با فنر مارپیچی است. طول، عرض و ارتفاع سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی به ترتیب ۴۳۸۵، ۱۸۰۰ و ۱۶۵۰ میلی متر می باشد.

سلتوس ۱۴۰۰ سی سی از تایر به رینگ ۱۷ اینچ، فرمان کمکی برقی با شعاع گردش ۵.۴ متر، سیستم ترمز ضد قفل و ترمز جلو و عقب دیسکی با ترمز دستی برقی، ظرفیت صندوق عقب به حجم ۴۳۳ لیتر و حجم مخزن سوخت ۵۰ لیتری بهره می برد.

در خصوص مشخصات بیرونی این خودرو وارداتی کیا باید به سیستم روشنایی اتوماتیک براساس تغییرات نور محیط، چراغ های نور بالا و نور پایین از نوع هالوژن، چراغ روشنایی روز، مه شکن جلو از نوع پروژکتوری، مه شکن عقب، دوربین دید عقب با نمایش فاصله تا مانع در حرمت رو به عقب، سقف پانوراما و آینه های جانبی برقی جمع شونده اشاره کرد.

کیا سلتوس 1400

مشخصات فضا و تریم داخلی در سلتوس ۱۴۰۰ سی.سی، شامل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم صندلی از نوع برقی، گرم کن صندلی برقی ۳ مرحله ای، صفحه نمایشگر ۸ اینچی، بلوتوث، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه ای و قفل کودک برای درب های عقب است.

در خصوص مشخصات ایمنی این خودرو باید از سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کمکی حرکت در سربالایی و جلوگیری از حرکت رو به عقب، سیستم مدیریت پایداری خودرو و سیستم ترمز کمکی فشار مضاعف، سیستم کمک راننده هوشمند، دستیار هوشمند محدود کننده سرعت خودرو، کنترل نور بالا، کروز کنترل هوشمند، اتوهلد و ... نام برد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی سی می توانند کاتالوگ رسمی این خودرو را اینجا مطالعه کنند.

خاطرنشان می شود که عرضه کیا سلتوس ۱۴۰۰ سی سی با قیمت علی الحساب ۱۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام می شود.

کد خبر 144736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha