تحویل خودرو امکو و امپو در آینده نزدیک / امداد خودرو ایران، متولی خدمات سوزوکی و جی ای سی شد

قائم مقام راسا موتور از تحویل خودرو جی ای سی امکو و امپو در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آستانه تعطیلات نوروز با امداد خودرو ایران و جهانگردی همکاری خواهیم کرد تا مشکلات مشتریان را در سفرهای نوروزی برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شبگرد بابیان، این مطلب افزود: تمام برنامه های ما زودتر از موعد انجام شده است و این روند با تحویل خودرو جی ای سی امکو و امپو ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت نمایندگی‌های راسا موتور، تصریح کرد: ما چهار مرکز در تهران داریم و در ۱۲ استان دیگر نیز نمایندگی جدید افتتاح خواهیم کرد.

وی در ادامه ارتباط مستمر با مشتریان را بخش مهمی از روند کاری راسا موتور دانست و گفت: کال سنتر ۲۴ ساعته راسا موتور افتتاح شده ومشغول فعالیت شبانه روزی است.

شبگرد با اعلام اینکه اولین خودرو برقی راسا موتور وارد گمرک شده و سال آینده در سه ماهه اول شاهد رونمایی از خودرو برقی خواهیم بود، اظهار داشت: در آستانه تعطیلات نوروز با امداد خودرو ایران و جهانگردی همکاری خواهیم کرد تا مشکلات مشتریان را در سفرهای نوروزی برطرف کنیم.

شبگرد

قائم مقام راسا موتور افزود: تولید داخلی را به موازات واردات پیگیری می‌کنیم و سال آینده اخبار خوبی از تولید خودرو در این شرکت خواهیم شنید.

وی همچنین برای جلوگیری از بروز مشکلات قطعات تقلبی برای خودروهای سوزوکی و جی ای سی، بیان کرد: قطعات خودروهای وارداتی را با پکینگ و برند راسا موتور عرضه خواهیم کرد تا مشکل قطعات تقلبی را حداقل برسانیم.

در پایان میثم خزایی مدیر مارکتینگ راسا موتور نیز از رونمایی سایت جدید این شرکت خبر داد و گفت: سایت‌های جدید سوزوکی و جی ای سی به زودی رونمایی می‌شود و سایت راسا موتور نیز میزبان اطلاعات هر دو برند خواهد بود.

میثم خزایی مدیر مارکتینگ راسا موتور

کد خبر 144775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha