معاون علمی رئیس جمهوری به کرمان موتور رفت (+عکس) / امضای توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت کرمان موتور با حضور معاون رئیس جمهور و مدیرعامل کرمان موتور به امضاء رسید.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به اهمیت بسیار بالای کاهش مصرف سوخت و کاهش میزان انتشار آلاینده ها، توافق‎نامه کرمان موتور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای تحقق اصلاح الگوی مصرف حامل های انرژی و رفع ناترازی در بخش حمل و نقل کشور امضاء شده است.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جهور، در حاشیه امضای این توافق نامه گفت: باید بستر همکاری متقابل مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع تولیدی فراهم شود که در همین مسیر نیازمند همکاری شرکت کرمان موتور و شرکت های دانش بنیان به منظور هم افزایی ظرفیت­ ها و توانمندی­ های طرفین هستیم.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

وی افزود: هدف از اجرای این توافق نامه که به مدت چهار سال و در دو فاز اجرا خواهد شد، کسب دانش فنی، طراحی و تولید قوای محرکه کم مصرف برای خودروهای داخلی بنزینی و تحقق صرفه جویی مصرف سوخت بیش از 2 لیتر در 100 کیلومتر با تمرکز بر یکی از خودروهای تولید شده توسط کرمان موتور خواهد بود.

​  توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور [کلیک و کشیدن برای جابجایی] ​

در ادامه، دکتر دهقانی فیروزآبادی با همراهی سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور از تجهیزات، آزمایشگاه ها و اقدامات معاونت توسعه محصول این شرکت خودروسازی بازدید کردند و معاون رئیس جمهور از نزدیک با اقدامات صورت گرفته در راستای تحقیق و توسعه محصولات جدید و ارتقا و بهبود کیفیت خودروهای در حال تولید کرمان موتور آشنا شد.

توافق‎نامه همکاری مشترک معاونت علمی ریاست جمهور و شرکت کرمان موتور

بازدید از خودروهای کی ام سی ایگل در دو نسخه بنزینی و برقی و همچنین کی ام سی T9 و کی ام سی X5 از دیگر برنامه های معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و هیات همراه در این مراسم بود.

خاطرنشان می شود که در این نشست، توانایی های شرکت کرمان موتور و برنامه این شرکت خودروسازی برای ارتقاء به با ارزش ترین خودروسازی خصوصی خاورمیانه نیز اعلام شد.

کد خبر 144779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha