قیمت خودرو آزادسازی نمی‌شود

پرشین خودرو: عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو، برخی خبرها درباره آزادسازی قیمت خودروهای تولید داخل را رد کرد و گفت هرگونه افزایش قیمت باید در کمیته قیمت گذاری خودرو مصوب شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، میرآخرلو اظهار کرد: انجمن خودروسازان معتقد است در خصوص قیمت‌گذاری خودرو باید آزادسازی صورت پذیرد و قیمت متناسب با حاشیه بازار تعیین شود اما سازمان حمایت اسناد هزینه‌ای را مبنای قیمت گذاری و هرگونه افزایش قیمت خودرو می‌داند. وی خاطر نشان کرد: هرگونه تغییر قیمت مستلزم بررسی اسناد و مدارکی است که ارائه می شود. بنا بر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عضو کمیته قیمت‌گذاری خودرو همچنین در خصوص شروط تشکیل جلسه بعدی برای بررسی مجدد قیمت خودرو افزود: قبل از این به خودرو سازان اعلام شده است که در صورتی درخواست افزایش قیمت خودرو مجددا در کمیته مورد بررسی قرار می گیرد که تعهدات خود را نسبت به بهبود مستمر کیفیت تولیدات، پرداخت بدهی‌های معوق قطعه سازان، تنظیم بازار با عرضه مستمر و کافی تمام خودروهای تولیدی‌شان و بهبود خدمات پس از فروش انجام داده باشند.
کد خبر 17814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
    0 0
    آقای عضو کمیته مطمئنی خودروسازا اون پشت به ریشت نمی خندن شما مشغول بازی با فرمول هاتون هستین و یا شاید دست به دست هم دادین که به مردم بگین چرا به ما اعتماد می کنین من 7 ماهه که منتظر ماشینی هستم که تا چند روز پیش از نزدیک ندیده بودمش قیمت از 14 شروع شد تا 21.5 تازه معلوم نیست چند به دستم برسه خاک بر سر من