کد خبر 18662
۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
دپوی خودروهای هیوندا در گمرک ایران

پرشین خودرو: عضو هیأت مدیره شرکت هیوندا در ایران از دپوی محصولات شرکت در گمرک و مکاتبه با وزارت صنعت برای دریافت ارز خبر داد و گفت: در خصوص قیمت‌ها تاکنون اخطاری از سازمان حمایت نگرفتیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، یک عضو هیأت مدیره شرکت هیوندا در ایران، ضمن اشاره به اینکه این شرکت درحال حاضر با ابلاغ بخشنامه‌های متفاوت در سردرگمی قرارداشته و هنوز تصمیم قطعی را در چگونگی مدیریت فروش محصولات خود در سطح بازار اتخاذ نکرده‌ است، اظهارداشت: حدود ۶ ماهی است که در پی حل مشکلات واردات هستیم اما این بخشنامه‌های متفاوت و محدودیت‌های خارجی ما را در بلاتکیلفی قرار داده است. به گزارش تسنیم، وی ضمن بیان اینکه البته مشکلاتی که این شرکت با بانک‌های خارجی دارد بیش از مسائل داخلی فعالیت ما را با معضل روبه رو کرده است، افزود: در شرایط فعلی بیشتر به دنبال اختصاص ارز به خودروهای وارداتی هستیم تا به دنبال آن تا حدودی مشکلات برطرف و البته افزایش قیمت‌ها نیز سازماندهی پیدا کند. این عضو هیأت مدیره شرکت هیوندا با اشاره به اینکه هم اکنون در حال مکاتبه با مراجع مربوطه از جمله وزارت صنعت و بانک مرکزی برای دریافت ارز هستیم، گفت: نرخ ارز صادراتی و ارز مبادلاتی هنوز به ثبات نرسیده و هر روز در حال تغییر است اما اگر بتوانیم ارز تهیه کنیم حجم وسیعی از مشکلاتمان برطرف خواهد شد. وی در خصوص مصوبه اخیر دولت در ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی نیز گفت: خودروهای این شرکت که قبلاً ثبت سفارش آنها انجام شده هم اکنون در گمرک قرار داشته و در این رابطه با مشکلی مواجه نیستند اما به دلیل بروز مشکلات ارزی قادر به ترخیص این خودروها از گمرک نیستیم. وی معتقد است: البته این ممنوعیت‌ها و اطلاعات تکمیلی آن هنوز به دست ما نرسیده و فقط از طریق رسانه‌های جمعی از این تصمیم جدید وزارت صنعت با خبر شده‌ام. این عضو هیأت مدیره شرکت هیوندا ضمن تأکید براینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نظارت کامل را بر قیمت خودروهای وارداتی دارد، تصریح کرد: به طور ویژه شرکت هیوندا به دلیل مشکلات ارزی هنوز تصمیم قطعی در رابطه با قیمت خودروهای خود نگرفته است که با اخطار سازمان حمایت مبنی بر افزایش قیمت های خود روبه رو شود.
کد خبر 18662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    6 0
    ازاین شرکت 6ماه پیش گرنجور پیش خریدکردم باقیمت قطعی 94میلیون حالا که بایدتحویل بدهند میگن 124میلیون.الان هم که شماخبرمیدید دپوی خودرو.6ماه پیش پول امثال ماروگرفتن خودرو اوردن دپو کردن حالا هم میگن کارمون قانونی.اقای گرامی میدونی حلال وحروم چیه.
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    1 0
    خاندان گرامی فقط به فکر خودشونن نه به فکر من مشتری البته شاید اگه ما هم جای اونها بودین الان همین کاری رو می کردیم اما این خیلی بی انصافیه که قیمت ها این جوری باشه!!!
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    1 0
    راستش رو بگین سیبیل چه کسانی رو چرب کردین که می تونین ماشین وارد کنین ما هم بازی...
  • حميد رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    2 0
    دوست عزيز، گذشت اون زماني كه پول ديگران رو خوردن حرام است!!!!