کد خبر 20350
۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۰
قیمت تحویلی پارس تندر چند است؟

پرشین خودرو: تاخیر در تحویل پارس تندر سایپا این روزها باعث شده تا بسیاری از مشتریان این خودرو نگران از افزایش قیمت آن در زمان تحویل باشند.

به گزارش «پرشین خودرو»، یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: به کسانی که پارس تندر جهت تحویل آبان و آذر ثبت نام کرده بودند تماس گرفتند و گفتند می توانید تندر 90 تحویل بگیرید حال سوال اینست که اگه ما بخواهیم همان پارس تندر را که ظاهرا" تحویل آن به بعد از سال می افتد تحویل بگیریم با چه قیمیتی خواهد بود؟ لطفا بصورت شفاف از مسئولین سایپا بپرسید با تشکر به گفته امیری مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو پارس تندر با قیمت مصوب تحویل خواهد شد. براساس اظهارات وی این خودرو حدود 24 میلیون قیمت دارد که با آپشن هایی که روی آن نصب می شود نزدیک به 26 میلیون تومان به صاحبان آن تحویل خواهد شد. دعوتنامه پراید اسفندی ها صادر می شود تحویل پراید هم با تاخیر مواجه شده است. یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: سلام سایپا که میخواهد 70000 خودرو وارد بازار کند تا پایان سال پس چرا دعوتنامه پراید برای تحویل اسفند را نمیدهد. این درحالی است که مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید دارد: پرایدها تحویلی اسفند به دلیل کسری در برخی از قطعات با تاخیر تحویل داده می شود. امیری متذکرشد: پرایدهای تحویلی اسفندماه تا قبل از عید تحویل خواهد شد. به گفته وی مشکل شماره گذاری این خودروها مرتفع شده و طی روزهای آتی مشکل کمبود برخی از قطعات این خودرو نیز کاملا برطرف می شود.
کد خبر 20350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرحمزه غلامی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    4 0
    با عرض سلام وخسته نباشید اینجانب در مرداد برای یک دستگاه مگان ثبت نام کردم امروز دعوت نامه تکمیل وجه برام آمد که نرخ را بر اساس 75000000 میلیون در نظر گرفتن در صورتی که همانطور که مستحضرید قیمت خودرو فوق در زمان ثبت نام 37000000 میلیون بود الان چگونه می توانم از شرکت فوق شکایت کنم
  • نیما ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    جناب میر حمزه جان سایپا امروز به نمایندگیها بخشنامه زده به مشتریان اعلام کنند که فعلا مگان وال نودهایی که دعوتنامه با قیمت جدید دارند از واریز وجه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند که شامل حال شما هم میشود .