کد خبر 41934
۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
نمایش McLaren P1 GTR در ژنو

پرشین خودرو: خودروساز بریتانیایی در پی این است که با رونمایی از این خودرو بازگشتی باشکوه به مسابقات قهرمانی داشته باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز بریتانیایی مک لارن در حال برنامه ریزی برای رونمایی رسمی‌از مدل مخصوص مسابقه خود در نمایشگاه خودرو ژنو است.

McLaren-P1-GTR_testing-12

البته ما پیش از این مشخصات این مدل را می‌دانستیم ولی مک لارن اعلام کرده است که نسخه به نمایش درامده در ژنو نسخه نهایی و تولیدی و بین المللی است.

McLaren P1 GTR_testing 06

با تشکر ویژه از تمهیدات برند بریتانیایی برای کاهش وزن خودرو و همچنین بهره گیری از سیستم هیبریدی، خودرو P1 GTR دارای تناسب توزین وزن ۱۰ درصد بهبود یافته تر نسبت به مدل جاده ای است که مدل P1 به صورت استاندارد دارای قدرت پیشرانه ۸۹۰ اسب بخاری است در حالی که این مدل مخصوص مسابقه دارای قدرت پیشرانه ۹۸۶ اسب بخاری است که از یک موتور هیبریدی و یک موتور ۳٫۸ لیتری توربوشارژ V8 حاصل شده است که بدین ترتیب قدرتمند تر از مدل جاده ای خواهد بود.

McLaren P1 GTR_testing 03

به گزارش خودروسازی، برچسب قیمت احتمالی برای این سوپرخودرو در حدود ۳٫۳٫ میلیون دلار خواهد بود که با پرداخت این هزینه دیوانه کننده شما می‌توانید در یک دوره رانندگی مخصوص شرکت کنید و علاوه بر این ضمن دستیابی به سیستم اموزشی مک لارن در مسابقات قهرمانی که با این خودرو در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود نیز امکان شرکت خواهید داشت که با شرکت در کلاس رانندگی مک لارن چندان نگرانی از این گونه مسابقات نخواهید داشت.

McLaren P1 GTR_testing 01

خودروساز بریتانیایی اعلام کرده است که همچنان به آزمایشات خود در طی چند ماه آینده بر روی این مدل ادامه خواهد داد تا رانندگی پویا تر و لذت بخش تر و سیستم ائرودینامیک بهبود یافته تر را شاهد باشیم.
پیش از رونمایی رسمی‌از این خودرو در نمایشگاه ژنو، مک لارن چند تصویر رسمی‌از این خودرو منتشر نموده است که تماشایش به طور یقین خالی از لطف نیست.

کد خبر 41934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha