کمک دولت به نیروی انتظامی برای خرید 60 خودرو تیانا +سند

پرشین خودرو: یکی از تاکیدات مهمی که طی سالهای اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب به دستگاههای مختلف شده است، تلاش برای حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان ایرانی است تا امکان رشد و اعتلای اقتصاد ملی فراهم شود. در این میان، دولت های گذشته و فعلی نیز مصوبات خوبی را برای اجرای این تاکید مهم، ابلاغ کرده اند.

به گزارش «پرشین خودرو»، یکی از مصادیق حمایت از تولید داخل را می توان در خرید خودروهای ایرانی برای دستگاهها و نهادهای مختلف کشور دانست که در این میان، برخی دستگاهها به علت حساسیت و اهمیت نوع فعالیت های خود، جایگاه ویژه ای دارند که نیروی انتظامی از جمله این دستگاههاست.
اگرچه ناجا از طیف گسترده ای خودرو برای فعالیت های خود بهره می برد اما به علت حجم بالای فعالیت ها و حضور شبانه روزی این خودروها در ماموریت، فرسودگی آنها بسیار بالاست و بر همین اساس، چند روز قبل اعلام شد که بنزهایی که در دوره ریاست محمدباقر قالیباف بر نیروی انتظامی وارد شده اند، از ناجا خارج خواهند شد.
به همین علت، نیروی انتظامی اقدام به خرید تعدادی خودروی ایرانی کرده است و هیئت دولت نیز به کمک این اقدام ناجا برای حمایت از تولید ایرانی برخاسته است. بر این اساس، طبق پیشنهاد وزارت كشور و تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور و به استناد ماده ۵ قانون محاسبات عمومی كشور مقرر شده است مبلغ 20 میلیارد ریال به صورت تملك دارایی سرمایه ای برای کمک به این اقدام ناجا اختصاص یابد.
 



 

در ابلاغیه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به دستگاههای ذی ربط که نسخه ای از ان به دست صبحانه رسیده، تاکید شده است که این اعتبار از محل اعتبارات جزء ۲ ردیف (۵۱۰۰۰۰) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ كل كشور تحت عنوان "هزینه های پیش بینی نشده سرمایه ای- كمك" بابت پرداخت بخشی از وجوه مربوط به خرید 60 دستگاه خودروی نیسان تیانا در اختیار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرد.

منبع: صبحانه آنلاین

کد خبر 44072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha