کد خبر 49056
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
مشتری مداری به روش واردکنندگان خودرو!!!

پرشین خودرو: یکی از مشتریان اطلس خودرو در پیامی که برای ما ارسال کرده از رخدادهای عجیب در معامله خودروهای خارجی با مشتریان ایرانی خبر داده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، دکتر حمید رضوانیان فوق تخصص نوزادان در پیام خود نوشته است: در مورخ 29 شهریورماه 93 در یکی از عاملیت های مجاز شرکت اطلس خودرو نماینده رسمی کیا موتورز، یک دستگاه اسپورتیج با موعد تحویل 120روزه و گارانتی 5 ساله ثبت نام کردم. به گفته وی، پس از وعده ها و خلف وعده های فراوان بالاخره در مورخ 31 خردادماه 94 خودروی فوق با شماره شاسی 7768101 به بنده تحویل شد، اما متاسفانه از همان روز اول متوجه خرابی ساعت کنسول شدم اما با کم اهمیت دانستن آن، رفع عیب را به سرویس اولیه موکول کردم ولی در کمتر از 48 ساعت از تحویل و با کمتر از 100 کیلومتر کارکرد، خودرو به طور ناگهانی در حین حرکت خاموش شد که پس از استارت مجدد، خودرو دچار اختلال حرکت بود، پس از تماس با مرکز امداد خودروی شرکت مذکور و به رغم درخواست بنده برای اعزام گروه های امدادی سیار فقط تلفنی توصیه به انتقال خودرو به نمایندگی برای عیب یابی یا تعمیر شد. رضوانیان در ادامه پیام خود نوشته است: پس از پذیرش خودرو در نمایندگی و عیب یابی، ایراد خودرو نقص در گیربکس به دلیل کیفیت پایین قطعه اعلام شد و در ابتدا شرکت تعویض قطعه معیوب داخل گیربکس را پیشنهاد کرد اما پس از اصرار بنده بر تعویض خودرو(با توجه به ایرادات عدیده آن از ابتدا و خرابی قطعه مهمی چون گیربکس در کمتر از 48 ساعت) مقرر شد که گیربکس خودرو به طور کامل تعویض شود که آن هم منوط به وارد کردن گیربکس آکبند از دوبی طی 2-3 هفته بود. اما اینک باوجود گذشت حدود یک ماه از پذیرش خودرو در تعمیرگاه نه تنها گیربکس آکبندی را که در ابتدا قول داده شده بود تامین نشد، تعویض گیربکس ماشین بنده با گیربکس خودروی استوک یا غیر قابل فروش دیگر مطرح شد که باز بنده مخالفت کامل خود را با آن اعلام کردم این بار مسئولان، تامین قطعه از کشورهای دیگر از جمله شرق اروپا را مطرح کردند اما در همین اثنا شرکت مذکور یک گیربکس را بعنوان گیربکس نو تحویل تعمیرگاه کرده اما بنده در زمان باز کردن پکیج قطعه فوق در آنجا حضور یافتم که متاسفانه گیربکس فوق در حالیکه کاملا خاک گرفته بود به طرز ناشیانه ای بسته بندی شده بود که باز هم من مانع سوار کردن گیربکس فوق شدم و جالب این که پس از این مسئله، مسئولان شرکت با توجیه اقدام فوق الذکر سعی بر القای این دارند که این گیربکس از یک خودروی کاملا نو(؟) باز شده است. در نهایت سوال من این است، پاسخگوی من که به دلیل انجام کار طبابت و عضویت در هیات علمی دانشگاه نیازمند ترددهای مکرر هستم، کیست؟ آیا کسی هست که از حقوق ضایع شده من دفاع کند!؟
کد خبر 49056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    6 0
    بازهم جای شکرش باقی که ماشینو تحویلش دادن ما که حدودا یکساله به شرکت اسان موتور نماینده هیوندای ما موعدتحویل 120روزه پول دادیم هنوز هم خودرو تحویل داده نشده ضمن اینکه درحدود سه ماه نیز فاقد سود بوده است خواهشمند است اطلاع رسانی کنید
  • اکبر فرشیدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    3 0
    به نظر بنده حتما به مراجع قضایی شکایت کنید آن هم سفت و سخت پیگیری نمایید...
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    3 0
    باسلام اینجانب در مورخه 1393/05/02 نسبت به ثبت نام خودرو ریو (جدید.اطلس خودرو ) با موعد تحویل 120 روزه اقدام نموده و متاسفانه تا حال حاضر هنوز هیچ خبری از تحویل نیست و مسئولان اطلس خودرو نیز در این زمینه جواب گوی مشتریان خود نیستند .