افزایش کیفیت و رقابت با برندهای اروپایی

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی چری با حمایت های دولت مرکزی چین سعی دارد نقش و حضور خود در بازار خودرویی آسیا را بیشتر کند و به همین دلیل فعالیت های خود در ایران را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محصولات شرکت چری چین با دو برند چری و مدیران خودرو در ایران شناخته می شود. در سال گذشته ورود خودروهای جدید سهم این خودروساز چینی را در بازار افزایش داد.

قائم مقام شرکت خودروسازی چری در مورد برنامه های این شرکت برای بازار ایران گفت: با توجه به توسعه صنعت خودرو و افزایش نیاز و تقاضای مشتریان، به این نتیجه رسیده ایم که برای پاسخ دادن به این نیاز باید تولیدات متنوعی را روانه بازار مصرف کنیم.

وی ادامه داد: در مورد برند داخلی «ام وی ام» هدف ما تولید محصولات با کیفیت و قابل اعتماد برای مشتریان ایرانی است و این اصل را به عنوان هدف این برند قرار دادیم.

این مدیر چینی در مورد استراتژی مدیران برای برند چری نیز گفت: هدف گذاری ما این بود که از تکنولوژی های جهانی و مهندسی های به روز شده، بهترین کیفیت را تولید کنیم تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان خودمان را به برندهای مطرح اروپایی و آسیایی برسانیم.

وی تیگو 5 را حاصل همین تفکر جدید در چری دانست و افزود: این خودروی شاسی بلند با آپشن های جدید روانه بازار شدو موتوری 2 لیتری و گیربکس cvt در آن به کار رفت تا سطح کیفیت آن را افزایش داده و گارانتی محصول را به جای 2 سال 5 سال اعلام کنیم.

قائم مقام چری در مورد تغییر مدت زمان گارانتی تیگو 5 خاطرنشان کرد: گارانتی 5 ساله یا پیمایش 150 هزار کیلومتری تیگو 5 نشان از کیفیت بالای محصول ما دارد و دقیقا این مدت زمان مشابه گارانتی محصولات با کیفیت جهانی است.

وی که دوست داشت با شاهد و آمار از محصول تولیدی شرکت چری دفاع کند گریزی نیز به گزارش های کیفی شرکت ISQI زد و گفت: در گزارش های اخیر این شرکت، تیگو 5 به عنوان بهترین شاسی بلند چینی در محدوده خودش معرفی شده و این مهم برای ما باعث افتخار است.

این مدیر جوان شرکت چری در مورد وضعیت حضور تیگو 5 در ایران و میزان فروش این محصول گفت: در یکسال گذشته افزون بر 12 هزار دستگاه تیگو 5 فروخته شده که نشان از رضایت مشتریان ایرانی دارد.

وی معرفی تیگو 5 فیس لیفت را پاسخی مناسب از سوی چری به نیاز مشتریان ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته تیگو 5 فیس لیفت را با 22 تغییر در ظاهر و 13 مورد تغییر در آپشن، وارد بازار ایران کردیم و مطمئن هستیم این محصول نیز باعث رضایت مشتریان ایرانی خواهد شد.

کد خبر 71091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha