کد خبر 72913
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
طراحی پلتفرم برای كسب سهم از بازار

پرشین خودرو: همكاری در طراحی پلتفرم برای تولید در كلاس جهانی،‌تجهیز خودروها به استانداردهای روز و همكاری با برندهای معتبر از مهم ترین نكات سخنرانان در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه ده جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلتفرم محصولات ایران خودرو بود.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل پانچ در این مراسم گفت: هدف از همكاری با ایران خودرو در قالب قرارداد مشترك برای طراحی پلتفرم، توسعه و كسب سهم مناسبی از بازارهار رقابت جهانی است.


فیلیپ فورییر در مراسم كنسرسیوم طراحی خودرو در ایران خودرو اظهار كرد: امضای این قرارداد به مثابه اتحاد بیشتر برای رقابت خوب با همكاری ایران خودرو در صحنه جهانی است.

وی خاطرنشان كرد: محصولات شركت پانچ گیربكس دنده ای و اتوماتیك برای بهره وری انرژی است كه برای ایران هوای پاكی را ایجاد خواهد كرد.

وی افزود: ایران خودرو با همكاری با برندهای معتبر خارجی،‌ آینده ای روشن خواهد داشت.

مدیرعامل شركت پینین فارینا نیز گفت: برای كسب سهم مناسب از تولید جهانی طراحی، تولید و پلتفرم یك پایه و اساس به شمارمی رود.

سلیو آنگوری اظهار كرد: امروز یك روز مشترك برای ما در طراحی و تولید پلتفرم محصولات جدید برای بازار ایران وكشورهای منطقه در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: ایران خودرو با طراحی و تولید محصولات جدید با همكاری شركت های معتبر در آینده سهم و جایگاه مناسبی در تولید جهانی خواهد داشت.

آنگوری تمدن و فرهنگ ایرانی را فاخر دانست و گفت: امضای این قرارداد پیوند بین فرهنگ، صنعت و فن آوری روز است. وی افزود: پینین فارینا در این كنسرسیوم همكاری طراحی بدنه برای محصولات جدید ایران خودرو را برعهده دارد.

کد خبر 72913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha