انتشار تصاویری جاسوسی از "ترا"، شاسی بلند جدید «نیسان»

پرشین خودرو: در حال حاضر، بازار چین به طور انحصاری میزبان یکی از محصولات شاسی بلند نیسان تحت عنوان "Xterra" است که آخرین نسخه از آن در سال 2012 میلادی وارد بازار شده است.

به گزارش پرشین خودرو، تحرکات اخیر نیسان و همچنین تصاویر منتشر شده از سوی عکاسان جاسوسی، بر روی این موضوع مهر تایید می‌زنند که شرکت خودروسازی نیسان در حال توسعه و آماده سازی یک نسخه جدید از این برند است، با این تفاوت که از حالا به بعد حرف "X" آن برداشته شده و تنها با نام "Terra" در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

همانطور که گفتیم، خودروی شاسی بلند "نیسان Xterra" تنها در بازار چین عرضه می‌شود، اما آزمایشات اخیر این شاسی بلند در کشورهای روسیه و اوکراین، نشان می‌دهد که دایره فعالیت این خودروی شاسی بلند بزرگ‌تر شده و شرکت سازنده قصد دارد تا علاوه بر کشور چین، محصول خود را به دیگر بازارهای در حال توسعه نیز صادر کند.

 



طبیعی خواهد بود که مشخصات فنی و اطلاعات رسمی آن در دسترس نباشد، اما منابع خبری مدعی هستند که این خودروی شاسی بلند نیسان برمبنای پیکاپ "نیسان ناوارا NP300" رشد پیدا کرده و با یک پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی در بازار چین عرضه خواهد شد که حداکثر خروجی قدرت آن به 184 اسب بخار خواهد رسید، از طرفی دیگر انتظار می‌رود که خودروی شاسی بلند "نیسان ترا" در بازار کشورهای دیگر، به همراه یک پیشرانه توربودیزل 2.3 لیتری در دسترس مشتریان قرار گیرد که برای آن دو خروجی قدرت 158 اسب بخاری و 187 اسب بخاری پیش بینی شده است.

در هر صورت، برای دریافت اطلاعات جدید و رسمی از خودروی شاسی بلند جدید ترا، باید تا معرفی رسمی آن صبر کرد که طبق ادعای منابع خبری، به احتمال زیاد در نمایشگاه اتومبیل "پکن 2018" رونمایی خواهد شد و اول از همه در بازار چین فروخته خواهد شد.

کد خبر 86834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha