سری 2 «ب.ام.و» در اصفهان رونمایی شد+شرایط فروش

پرشین خودرو: در روز نخست نمایشگاه خودرو اصفهان، پرشیا خودرو یکی از جدیدترین خودروهای ب.ام.و در ایران را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پرشیا خودرو که نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب.ام.و در ایران به شمار می رود، در روز اول نمایشگاه خودرو اصفهان اقدام به رونمایی از ب.ام.و سری2 کانورتیبل کوپه نمود.

 



سری2 کانورتیبل در دو تیپ مختلف 220 و 230 وارد بازار خواهد شد که نمونه اول با پیشرانه 2 لیتری تک توربو 185 اسب بخاری و نمونه دوم با پیشرانه 245 اسب بخاری توربو به کشور می آید که به ترتیب شتاب صفر تا صد برابر با 6.5 و 5.5 ثانیه را به همراه خواهد داشت.

 



ب.ام.و سری 2 که به اذعان کارشناسان و رسانه های بین المللی یکی از برترین و سریع ترین خودروهای ب.ام.و است در 7 تریم مختلف با امکانات و آپشن های متفاوت به بازار ایران وارد می شود که قیمتی بالغ بر 419 تا 516 میلیون تومان خواهد داشت.

 



کامران طالبی فرد رییس بازاریابی پرشیا خودرو در پایان مراسم رونمایی این محصول در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو از آغاز فروش این خودرو هم زمان با مراسم رونمایی با تحویل فوری و یک ماهه خبر داد و افزود: برای ب.ام.و سری2 فروش اقساطی 1، 2 و 3 ساله هم در نظر گرفته ایم که با سود 16 درصدی به خریداران ارائه می شود.

وی در خصوص کمترین میزان اقساط این خودرو در شرایط فروش گفت: مبلغ 10 میلیون تومان کمترین میزانی است که خریدار می تواند در طرح فروش انتخاب نماید ضمن اینکه 50 درصد مبلغ خودرو به صورت نقد دریافت خواهد شد.

 



طالبی فرد این خودرو را ارزان ترین کروک بازار دانست و ادامه داد: در سال آینده به احتمال بسیار زیاد شاسی بلند ایکس 2، کراس کوپه ایکس1،420 کابریولت به سبد محصولات پرشیا خودرو افزوده خواهد شد، ضمن اینکه خودروی برقی i3 نیز از شانس بالایی برای حضور در ایران برخوردار است.
 

کد خبر 89252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha