اعتراض فرمانداری به طرح ترافیک به دلیل سیاست‌گذاری است

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اعتراض فرمانداری به طرح ترافیک جدید بیشتر به دلیل سیاست‌گذاری است و هرگز به دلیل مغایرت قانونی نیست‌.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازباشگاه، محسن پورسید‌آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به تصویب طرح ترافیک‌ جدید در شورای شهر تهران اظهار کرد: تصویب این طرح از افتخارات شورا است‌ و ایراداتی که فرمانداری وارد کرده‌ در صورت‌ عدم پاسخ‌ فقط همان بندهای مورد اشاره‌ حذف می‌شود‌ و مصوبه قابل اجرا است‌.

وی با اشاره به اصلاحاتی که فرمانداری برای این طرح خواستار شده است، گفت: فرمانداری پیشنهاد داده‌ و هیچ‌ کدام از اصلاحات مغایرت قانونی نداشته است و مستندی که خلاف قانون باشد در آن وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ضوابط‌ طرح ترافیک جدید در خصوص جانبازان گفت: در این مورد هم وزارت کشور باید‌ هماهنگی‌ها را به عمل آورد.

پورسید آقایی خاطرنشان کرد: اصلاحاتی که فرمانداری خواستار شده بیشتر به دلیل سیاست‌گذاری است و هرگز به دلیل مغایرت قانونی نیست‌.

وی با تأکید بر اینکه معاونت ترافیک مجری طرح است، گفت: طرح به همان شکلی که شورا تصویب می‌کند، اجرا می‌شود و حتی اگر سیاست‌ شورا‌ کاهش‌ ارقام‌ از 50 درصد است، موافق هستیم‌، اما رساندن آن به رقمی معادل 10 درصد مشکل اجرایی ایجاد می‌کند.

کد خبر 91306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha